Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 644
Homemade Retard
zeicko's Avatar
har en WD my passport disk som har fungert i 2 år nå. men jeg tok den ut av datamskina for 2 dager siden da jeg ryddet. skulle plugge den inn igjen og jeg fikk " usb enehet ikke gjenngjent" eller noe i den duren.

har prøvd den både på min stasjonære, bærbare, og får samme melding.


det samme skjedde med datamusen min for 20 min siden da jeg plasserte datamaskina på annen plass. og den fungerer heller ikke på den stasjonære eller bærbaren.

så nå sitter jeg med den gamle razer diamondback musa og ingen film og se på siden disken er død/ugjenkjennelig.

er den noen som har noen tips til hvordan jeg kan iallefall prøve og redde begge ?


-zeicko
Du kan prøve å ta ut disken og montere den internt. Det hjalp ivertfall med faren min sin disk. Det var nok noen problemer med usb-koblingen til disken, men nå fungerer den perfekt.
Ville ha satt den internt i maskinen og kjøre diagnostikkprogram fra diskprodusenten. Dersom diagnostikken feiler vil det være lurt å kopiere ut så fort som mulig med spesialprogram som ignorerer (og rapporterer på hvilke filer) det får lesefeil på.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Trådstarter
ok. hva med datamusa mi da ?
Vil heller si at det er noe gale med usb kontrolleren/driveren/kontakten?
Siden både disken og musa døde høres det mer ut som maskina, spør en kamerat om å teste dem?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Siden både disken og musa døde høres det mer ut som maskina, spør en kamerat om å teste dem?
Vis hele sitatet...
har testet på 3 maskiner. funker ikke på noen av dem.. dritt