Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1994
Da var den gamle mobilen min ødelagt. Så jeg skal kjøpe meg en ny en.
Nå som alt forgår på nett, så skal jeg kjøpe meg en smart telefon.
Noen som anbefaler noen gode og greie mobiler ?
Ikke apple. Ikke så veldig dyre.
Ikke så veldige dyre er?
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Ikke så veldige dyre er?
Vis hele sitatet...

JA.

Vil ikke bruker mer en noen tusen
Kan hvertfall gå god for Samsung Galaxy S2. Samboer`n har, mamma har + en hau venner har. Ingen har hatt noen problemer med den.
Har selv hatt to stk og har enda, ingen problemer med noen av de. Flott skjerm, bra batterilevetid, god kvalitet på lyd, godt kamera osv osv.. Kn ikke komme på noe jeg har opplevd som negativt enda.
HTC wildfire S har muttern, den funker greit, bruttern har en Motorola Defy tror jeg, og den funker også fett.
Wildfire S kunne man få for 800+, mens Motorola Defy fikk vi for rundt 1600+.
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
Kan hvertfall gå god for Samsung Galaxy S2. Samboer`n har, mamma har + en hau venner har. Ingen har hatt noen problemer med den.
Har selv hatt to stk og har enda, ingen problemer med noen av de. Flott skjerm, bra batterilevetid, god kvalitet på lyd, godt kamera osv osv.. Kn ikke komme på noe jeg har opplevd som negativt enda.
Vis hele sitatet...
Han er på kikk etter en telefon om ikke er så dyr, og du foreslår en telefon til mer enn 5000 kroner. Logic!
Du kan jo prøve den nye Huawei Honor. Har hatt forgjengeren, 8800, i 1 år nå og den virker utrolig bra til prisen sin.

Huawei har sagt de alltid kommer til å slippe ut billige, men kraftige telefoner, og hver eneste av de så langt har fått meget bra anmeldelser .
Selv har jeg Samsung Galaxy S-Plus, den er helt grei. Dog jeg liker ikke plast-dekselet. Den koster ikke mer enn to-tre tusen eller sånn, og man trenger virkelig ikke mer. Karakter 5/6 i min bok.
Denne mener jeg ser grei ut. Den har det nye Windows 7 OS'et til mobil
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648850#extra
Sist endret av Knäppgök; 22. februar 2012 kl. 22:27.
Sitat av NijO Vis innlegg
Han er på kikk etter en telefon om ikke er så dyr, og du foreslår en telefon til mer enn 5000 kroner. Logic!
Vis hele sitatet...
Hvor mye er "noen tusen" da? Jeg finner den hvertfall til under 4000,-.
Kanskje du finner en god modell brukt?
Kjøp den en Samsung Galaxy S2. Den er billig, den har kjempegod innmat og gir deg absolutt det du trenger + det lille ekstra. Den blir også å oppgradere til den nyeste versjonen av Android om noen måneder.

Kjøpte denne mobilen før jul, og den er kjempebra.
*Huawei U8860 Honor* Har den ikke selv, men den anbefales av Amobil..
Sist endret av Fekillix; 22. februar 2012 kl. 22:40.
Har selv en iPhone 4 og kan ikke gjøre annet enn å si at Samsung GS2 er bedre. Chillere skjerm og android. gogogo
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
bra batterilevetid
Vis hele sitatet...
åssen telefon snakker du om? batterilevetiden, på min er rævva :P
Har en SE Xperia Arc, tror jeg den heter. Hatt den siden sent september i fjor, ikke vært noen problemer med den enda. Vet dog ikke hva den koster, da jeg fikk den fordi jeg mista min gamle fonetel.
Mange gode forslag her
Galaxy S II har dama di og vaktmesteren på skolen din (I mitt tilfelle så ) Nokia har gjort et comeback med Nokia Lumia 800 og den høster inn bra kritikk. Sexy telefon til en grei pris, sats på den!

http://www.amobil.no/artikler/nokia-lumia-800/105313
Sist endret av Darko; 23. februar 2012 kl. 09:12.
HTC sensation er ikke så dyr lenger. Så den på komplett til 3300, og den får snart oppgradering til Android 4 (Ice Cream Sandwich), eller du kan laste ned custom rom som jeg har. Har Android 4 + en stabil overklokk på 1.5 ghz
http://cdon.no/elektronikk/nokia_lum...&=prisguide_no


Cdon selger lumia 800 for 3000 kr. Vurderer om det er nå man skal slå til?
Skulle jeg hatt ny mobil nå tror jeg at jeg hadde gått for en Nokia lumia 800, men du kan også kjøpe den billigere versjonen lumia 710. De har stort sett samme hardware, men billigere sjerm, dårligere kamera, mindre minne etc.

http://www.mobili.no/nyheter/nokia-l...-vs-lumia-710/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Gå for Huawei Honor.