Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 803
For et og et halvt år siden kjøpte jeg en HP laptop på expert som jeg har vært mye plaget med. Den blir ekstremt varm og er sykt treg. Siden jeg ennå har garanti vurderer jeg å levere den inn for å kanskje få blåst ut støv eller hva de nå gjør. Hater denne søppelmaskinen og skal aldri ha HP igjen, selv om dette var en av de dyreste modellene butikken hadde og ble veldig anbefalt av selger...

Det jeg lurer på er hvor lang tid tror dere dette kan ta? Tidligere hadde jeg en pc fra elkjøp som jeg leverte inn og dette tok måneder. Da jeg tar vidreutdanning og er avhengig av pc kan jeg nesten ikke gå for lenge uten. Så tror dere det kan være hensiktmessig å levere den inn? er klar over at det går an å skru pcen fra hverandre, men har sett guide på youtube og dette er ikke noe jeg er komfortabel med da dette ikke så helt enkelt ut...
Sist endret av OttoSonetto; 19. februar 2012 kl. 18:57.
3-4 uker er helt normalt. Du har krav på lånePc etter en uke. Husk at software issues (treg PC?) ikke er omfattet av garantien.
Ok takk. Nei det største problemet er at pcen kommer opp i 90 grader C og slår seg av. Men høres jo bra ut at man kan få en lånepc da :P