Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1370
Hei!
Trenger litt hjelp her.
Skal ha ny mobil til ca 2000-3000 kr.
Den må ha godt kamera (blitz), gode spillmuligheter, android, stor skjerm, rask, fine bilder.
Noen som har noen forslag?
Google nexus s anbefales på det sterkeste. Har alt du nevner.
Lg Optimus 2x ?
Jeg har nylig kjøpt meg en LG Optimus 2X, og kan stå bak dette forslaget. Den er ganske billig i forhold til tilsvarende fra andre produsenter, den ser fin ut, har veldig bra kamera, kraftig maskinvare, tokjerneprosessor etc. Jeg kjøpte min fra cdon, det var der det var billigst.
Kjøpte en brukt HTC sensation. Kameraet er kanskje litt nedtur om du setter høye krav til det, men jeg betalte 2000 for den så jeg mener den er verdt hver krone Beste telefonen jeg har hatt.
nesten frista til og si du kan kjøpe min Galaxy S2 for 3k knall tlf, som gjør alt du spørr om
HTC incredible S, kjøpte den nylig på komplett for 2300, da på tilbud. Jeg er veldig fornøyd
Totalpris på min samsung galaxy s2 er under 3000,- med telehor komplett m. Uten abonnement koster de 3500-3700. Da har du ikke bare en grei tlf, men den beste:-)
Du sier ingenting om hvilket abonnement du vil ha. Det avgjør jo igrunn prisen på telefon. Jeg anbefaler Samsung Galaxy S2. Den får du billig om du velger et 'medium' abonnement, og det er skikkelig bra telefon.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Du sier ingenting om hvilket abonnement du vil ha. Det avgjør jo igrunn prisen på telefon. Jeg anbefaler Samsung Galaxy S2. Den får du billig om du velger et 'medium' abonnement, og det er skikkelig bra telefon.
Vis hele sitatet...
Pakkeabonnementene til Netcom og Telenor lønner seg ikke.
Sitat av emptychange Vis innlegg
Pakkeabonnementene til Netcom og Telenor lønner seg ikke.
Vis hele sitatet...
Hva baserer du det på? Om vedkommende er medlem av en fri/trådløs familie, og har mye kontakt med de over sms/tlf, vil det absolutt lønne seg.
Jeg maser vidre om min HTC desire HD
Kjøpte den med abonnement for over ett år siden, måtte betale mye for den da men var jo helt ny.
Kan tenke meg den koster rundt 3k nå.
Der har du HD kamera og en rask prossesor, kjempe fornøyd med min.

Tokk med Tele2, så får 500 min gratis,500mb å 500 sms for 200,- i månden.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Hva baserer du det på? Om vedkommende er medlem av en fri/trådløs familie, og har mye kontakt med de over sms/tlf, vil det absolutt lønne seg.
Vis hele sitatet...
Tall basert på gjennomsnittlig bruk, og prisene i de billigste nettbutikkene. Kan gjerne regne dette ut for å vise hvordan det ikke lønner seg hvis du ønsker å se tallene. Forbrukerrådet gjorde det nettopp. Bare si hvilken telefon du mener det lønner seg å kjøpe via en sånn pakkeavtale så kan jeg vise deg.

Sitat av Commendatore Vis innlegg
Jeg maser vidre om min HTC desire HD
Kjøpte den med abonnement for over ett år siden, måtte betale mye for den da men var jo helt ny.
Kan tenke meg den koster rundt 3k nå.
Der har du HD kamera og en rask prossesor, kjempe fornøyd med min.

Tokk med Tele2, så får 500 min gratis,500mb å 500 sms for 200,- i månden.
Vis hele sitatet...
Tor du har misforstått hva ordet gratis betyr. Hvis du betaler 200,- kroner i måneden for det er det ikke gratis.
Sitat av emptychange Vis innlegg
Tall basert på gjennomsnittlig bruk, og prisene i de billigste nettbutikkene. Kan gjerne regne dette ut for å vise hvordan det ikke lønner seg hvis du ønsker å se tallene. Forbrukerrådet gjorde det nettopp. Bare si hvilken telefon du mener det lønner seg å kjøpe via en sånn pakkeavtale så kan jeg vise deg.



Tor du har misforstått hva ordet gratis betyr. Hvis du betaler 200,- kroner i måneden for det er det ikke gratis.
Vis hele sitatet...
LOL, du har misforstått!!

Jeg slang på slutten at JEG tok med ett Tele2 ab..
Så bare:http://www.youtube.com/watch?v=f8E07NEZMAs
Sitat av Commendatore Vis innlegg
LOL, du har misforstått!!

Jeg slang på slutten at JEG tok med ett Tele2 ab..
Så bare:http://www.youtube.com/watch?v=f8E07NEZMAs
Vis hele sitatet...
Du sa du fikk 500min gratis. Der tok du feil.
men du får ikke 500min gratis, du får det for 200kr i måneden
edit: 2late
Sist endret av BaconWeed; 16. februar 2012 kl. 11:33.
1. Jeg ønsker å ha en ulåst mobil. Har allerede et jeg er fornøyd med fra Telenor
2. Takk for masse gode svar ! )
3. Vurderer sterkt den LG'en fordi idag klarte jeg selvfølgelig å ødelegge skjermen mobilen min. :
Jeg ville gått for Samsung Omnia WI8350. Det spørs hva du egentlig liker, selv bruker jeg Android ettersom jeg elsker å modde telefonen, men Windows Phone er jo et veldig godt alternativ til både Android og iOs.
http://www.wpdigit.com/wp-content/uploads/2011/11/Samsung-Omnia-W.jpg
Sist endret av Kålroten; 16. februar 2012 kl. 21:46.
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Jeg ville gått for Samsung Omnia WI8350. Det spørs hva du egentlig liker, selv bruker jeg Android ettersom jeg elsker å modde telefonen, men Windows Phone er jo et veldig godt alternativ til både Android og iOs.
http://www.wpdigit.com/wp-content/uploads/2011/11/Samsung-Omnia-W.jpg
Vis hele sitatet...
Som Kålroten sier. Denne mobilen er konge! Kjøpte den litt uten å tenke siden jeg ikke la så mange kronasjer i det, men jeg har ikke blitt skuffet i ettertid! Den har en Super-Amoled skjerm, som flere av de dyrere telefonene der ute, (Galaxy Nexus, Nexus S, Samsung Galaxy S1/2 osv.) og et fantastisk kamera! Hastigheten på denne mobilen må heller ikke undervurderes ettersom WP7 er en fantastisk platform!

Lykke til med valget!