Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4177
Hei!

Jeg har hatt spotify premium noen uker nå å tenkte jeg skulle prøve det på mobilen. Det var da problemet oppstod. Jeg registrerte meg til spotify gjennom facebook og på denne måten får jeg ikke noe brukernavn, siden jeg logger inn med email addresen på pcen. Dette fungerer ikke på mobilen siden den krever ett brukernavn, noe denne profilen ikke har. Er det noen som har hatt dette problemet tidligere, eller er eneste måten å kjøpe premium på nytt med en annen konto?
Jeg har registrert meg med brukernavn, men jeg kan logge inn på Spotify.com med Facebook, og da kommer brukernavnet mitt opp. Prøv å gå på Spotify.com, logg inn og se om du kan gjøre noen brukerinstillinger for å få/endre brukernavn.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hva med å ..... kontakte spotify, de vet trolig svaret på flekken.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Jeg har registrert meg med brukernavn, men jeg kan logge inn på Spotify.com med Facebook, og da kommer brukernavnet mitt opp. Prøv å gå på Spotify.com, logg inn og se om du kan gjøre noen brukerinstillinger for å få/endre brukernavn.
Vis hele sitatet...
har prøvd dette, men får ta 8 tall som brukernavn som ikke kan brukes til å logge inn med verken på pc eller på mobilen.

@AtXbYeA , skal ta kontakt med spotify i morgen hvis ingen her på freak vet hvordan man gjør det : )
Prøv å logg inn med Facebooken din, det jeg måtte gjøre
Du må logge inn med Facebook-brukernavn og passord. Spotify er blitt Facebook nå
Facebook tar over verden, dere som kjører firefox(INSTALLER NOSCRIPT og ikke la facebook.com scriptet kjøre, det kjører jo på alle sider og lagrer "alt du gjør" på andre sider mens du er logget inn. Siden de fleste sider har et facebook script for å kunne trykke "lik" eller share e.l.

Det aller beste er å ha en egen browser for facebook, såpass seriøst har det blitt nå, og værre blir det.. (Ikke kom å kall meg paranoid når det gjelder det, vet du har lyst, du ja!)

Kjør f.eks Tor browser(last ned på torproject.org) Det er firefox, men med anonymitet. Og dere som bruker det, vær så snill å gå på innstillinger i vidalia(Det programmet som du starter tor browser med) og sett opp på "relay traffic for the tor network"

Dette merker du ikke på linja en gang, men det hjelper alle oss andre, og deg selv. Deg selv hovedsaklig ved om du gjør noe dumt på pcen din kan bare skylde på at det kan være hvem som helst siden du relayer trafikk for tor nettverket.. Og sånn burde hele internett vært(Med unntak) Men sånn blir det viss alle bruker tor e.l.

Vær anonym på nettet, gjør de store firmaene nødt til å tenke mer på sikkerhet og anonymitet på nettet, hvor viktig dette er nå som alt foregår på nett. (En liten tale til de som ikke kan noe om dette!) Lurer du på noe med å få satt opp tor, bare ta kontakt!

Det aller beste er å ha en egen browser for facebook, såpass seriøst har det blitt nå, og værre blir det.. (Ikke kom å kall meg paranoid når det gjelder det, vet du har lyst, du ja!)

Kjør f.eks Tor browser(last ned på torproject.org) Det er firefox(Følger med noen extensions som https everywhere som sørger for at du får https på de sidene det er mulig, noe som krypterer informasjonen mellom pcen din og siden du besøker, men med anonymitet.

Og til dere som bruker det, vær så snill å gå på innstillinger i vidalia(Det programmet som du starter tor browser med) og sett på "relay traffic for the tor network" istedenfor bare "run as client"

Dette merker du ikke på linja en gang, men det hjelper alle oss andre, og deg selv. Deg selv hovedsaklig ved at om du gjør noe dumt på ipen din kan du bare skylde på at det kan være hvem som helst siden du relayer trafikk for tor nettverket..

Sånn burde hele internett vært(Med unntak selvfølgelig, når det gjelder banker o.l) Men sånn blir det viss alle bruker tor, anonymt, og til dere som sier at tor ikke hjelper på å skjule det du driver med, så gjør det jo det, selvom det ikke i seg selv krypterer informasjonen ved at du får en skjult ip adresse, samt du kan bruke firefox extension som heter foxyproxy og velge hvilke sider som skal surfes anonymt på, og hvilke som du bruker din egen ip på m.m

Men viktigst av alt! Vær anonym på nettet, gjør de store firmaene nødt til å tenke mer på sikkerhet og anonymitet på nettet, få fram hvor viktig dette prosjektet er nå som alt foregår på nett. Eneste du kan gjøre i denne kampen er å vise at du ikke vil vise deg (En liten tale til de som ikke kan noe om dette!) Lurer du på noe med å få satt opp tor, bare ta kontakt!

Men til det jeg egentlig skulle svare, jeg havna veldig off-topic, beklager det Men har du prøvd å gå inn på nettverkinnstillinger på telefon og skrudd på dataroaming? På noen telefoner på man ha på roaming og vanlig 3g/hdspa etc.
Sikker på at du har premium og ikke unlimited^^ ?