Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 989
Hei.

Jeg er akkurat nå kunde hos Tele2, og har et abonnement jeg er misfornøyd med. Jeg skal betale ut både telefon og abonnement i Mars, men ønsker meg både ny telefon og abonnement nå.

Jeg lurer på å kjøpe meg ny mobil med folkepakka-abonnementet fra One-Call nå i kveld, da også med et nytt mobilnummer.


Det går vel bra det?
Ikke noe problem
Trådstarter
33 0
Takk for raskt svar! Da bestiller jeg nå med en gang
Sitat av chremmen Vis innlegg
Takk for raskt svar! Da bestiller jeg nå med en gang
Vis hele sitatet...
Bare å bestille Er ingen lov i norge som sier at du ikke kan ha flere abonnement hos flere mobiloperatører.
Vet ikke om det finnes noe øvre grense, men to skal hvertfall gå bra
Er ingen grense - om du prøver å bestille 4-5 abonnement hos EN operatør samtidig, vil du i verste fall risikere å måtte bli kredittsjekket før de blir aktivert. Husk at det er mange familiefolk som gjerne har sitt abonnement, ektefellen, og de fem unga sine abonnement på seg selv - selv står jeg oppført med 2 abonnement og i overkant av 40 kontantkort.