Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1641
Hei.
Jeg bruker en galaxy s2 og lurer på hvordan jeg kan blokkere sms fra visse nr. sånn at jeg ikke mottar de i det hele tatt.

takk for all hjelp
Jeg har laget en kontakt som heter 'Block', hvor jeg lagrer alle nummere jeg ikke ønsker SMS eller innkommende anrop fra. Etter du har lagt inn et nummer på hvilken som helst kontakt, trykk på nummeret og hold, velg blokker eller blacklist.
Sist endret av prenix; 12. februar 2012 kl. 18:04.
Jeg får bare opp "add to blacklist", men jeg ble netopp ringt opp av et nummer som var på blacklisten. Så finnes det noen annet som kan funker eller?
Hei kompis!
Applikasjonen Blacklist kan hjelpe deg :-)
Anbefaler deg å kjøpe pro-versjonen (Blacklist PRO), slik at du kan velge å ikke motta varsling fra programmet når et anrop / en SMS blir blokkert (Husker ikke om dette også gjelder i gratisversjonen), samt sette passord på loggen (Ingen kan lese loggen uten å taste passordet. Vær OBS på at du kan lese SMS-ene i loggen).
Sist endret av KRS93; 12. februar 2012 kl. 18:38.
Eller ta kontakt med mobil-leverandøren din.
Takk KRS93, begynnte å bli lei av å ha på flymodus hver gang jeg var med folk
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Takk KRS93, begynnte å bli lei av å ha på flymodus hver gang jeg var med folk
Vis hele sitatet...
BlackList kan også brukes hvis du har en på si
Ikke at jeg gjør det, men det er fullstendig mulig.