Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 911
Har lenge lurt på å kjøpe meg ett nettbrett. Igår gikk laptopen min istykker å kommer til å være inne på reparasjon noen uker framover.
Det jeg lurer på er om det lønner seg å kjøpe tablet siden teknologien utvikler seg ekstremt i det siste. Bør jeg vente til Win.8 og 4g kommer?
Først og fremst: Hva forventer du av nettbrettet og hvordan det skal fungere for deg? Skal du bruke det aktivt, eller bare ha det på si som en backup-greie?
Go ASUS Eee Pad Transformer Prime! Bedre får du ikke
Sist endret av Bl4derunner; 11. februar 2012 kl. 13:32.
Det kommer til å bli brukt relativt aktivt som erstatning for laptopen. Kommer til å bli brukt til skole, til å ta notater, framføring osv. Vil mest sannsynlig gå for Asus eTransformer Prime vist ikke jeg bestemmer meg for å vente.
Sist endret av Mekistic420; 11. februar 2012 kl. 13:38.
Det kommer ett nettbrett fra Samsung snart... Den skal jeg ha ihvertfall... Helt SJUK oppløsning
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Galaxy 11.6 så jo rimelig porr ut. Jeg har lurt på det samme, og kommet fram til at jeg enten kjøper en transformer prime eller venter til W8 og flere brett med tegra 3
Eller iPad 3, som det ryktes at skal vises frem første uken i mars?