Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2137
Tenkte bare jeg skulle lage en tråd for å høre om det er noen Freaks som har tenkt seg på TromsøLAN i år?
Nei, det tapte seg for mye etter 2004 når jeg sluttet å rigge det, og når hasse gikk bort
Sist endret av AtXbYeA; 3. februar 2012 kl. 11:39.
Dem har no forsåvidt ikke rigga opp seat riggen enda, bare registreringa.

TromsøLan er standard for alle som bor i tromsø område
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Nei, det tapte seg for mye etter 2004 når jeg sluttet å rigge det, og når hasse gikk bort
Vis hele sitatet...
Ja, å gå fra 100 til 600 deltakere, med premier for over 100.000,- årlig er jo et tap, eller..?
Forøvrig: RIP Hasse. :/
Sist endret av thklinge; 8. februar 2012 kl. 17:47.
Sitat av thklinge Vis innlegg
Ja, å gå fra 100 til 600 deltakere, med premier for over 100.000,- årlig er jo et tap, eller..?
Forøvrig: RIP Hasse. :/
Vis hele sitatet...
premier og høyere deltakerantall betyr ikke at det er et bedre arrangement på noen måter.
Uff, hadde veldig lyst å dra men oppdaget lanet alt for seint, var bare noen få plasser igjen når så det første gangen. Men får vell planlegge i 2013!
Sitat av Settoz Vis innlegg
Uff, hadde veldig lyst å dra men oppdaget lanet alt for seint, var bare noen få plasser igjen når så det første gangen. Men får vell planlegge i 2013!
Vis hele sitatet...
Er det fullt?
Jeg har dratt dit hvert år siden 2006, og tenkte meg dit i år også. Har forsåvidt hørt fra mange at LANet var veldig mye bedre 2004-, og når de i 2011 bestemte seg for å ta 30 kroner for å varme en landgang i mikroen så begynte det å bli latterlig. Men det er så latterlig god stemning på LANet, så med mindre de begynner å ta betalt for å gå på do (eller andre patetiske unnskydlniger for å tjene et par kroner ekstra) så blir jeg å fortsette å dra.
Sist endret av Dongerino; 9. februar 2012 kl. 07:23.
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Nei det er enda mulig å melde seg på. Er ikke 300 enda som har registrert seg en gang og Seatreg er ikke kommet opp enda så får all del, meld dere på!
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
premier og høyere deltakerantall betyr ikke at det er et bedre arrangement på noen måter.
Vis hele sitatet...
Hvordan er bedre premier og ett høyere antall deltakere ikke en forberedning?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jeg har dratt dit hvert år siden 2006, og tenkte meg dit i år også. Har forsåvidt hørt fra mange at LANet var veldig mye bedre 2004-, og når de i 2011 bestemte seg for å ta 30 kroner for å varme en landgang i mikroen så begynte det å bli latterlig. Men det er så latterlig god stemning på LANet, så med mindre de begynner å ta betalt for å gå på do (eller andre patetiske unnskydlniger for å tjene et par kroner ekstra) så blir jeg å fortsette å dra.
Vis hele sitatet...
Et LAN i denne størrelsesordenen er dessverre ikke gratis å arrangere, bare strøm, scene og leie av hall koster over 195.000,-. I tillegg er det en lang rekke andre utgifter. Det betyr at vi er avhengige av ekstrainntekter i tillegg til deltakeravgiften, og kioskdriften er en av disse inntektene. Det betyr også at vi dessverre ikke kan la alle kjøpe mat til våre innkjøpspriser (les: Rema 1000) og få de varmet i kiosken.

30,- høres ut som prisen på en landgang og det er nok det som har skjedd, at de i kiosken har beklaget at de ikke kan varme landgangen for deg, men at du gjerne kan få kjøpe en til kr 30,-, så kan du spise din egen landgang når du har kommet hjem.

Vi har aldri lovet varming av mat i kiosken og vært klare hele veien på at kiosken er et utsalg og en del av økonomien til TromsøLAN. Blant annet står det nederst på kiosksidene på tromsolan.no:
"Det vil bli annen varmmat/middagsretter i tillegg, mer info om det kommer.
Det vil ikke være mulig å varme medbragt mat i kiosken."


Men vi prøver å være snille, holde prisene på et nivå alle kan leve med. Det inkluderer burger/varmmat-produksjonen via Go & Mætt på ettermiddagene fredag og lørdag, samt at vi betaler for mat til Crewet.


Forøvrig er det godt at du er fornøyd med TromsøLAN ellers, og vi lover: Det blir ikke betaling for å gå på do!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hyggelig med LAN i Reisa. Også hyggelig at Nord-reisa kommune bidrar. Hadde Tromsø kommune bidratt med f.eks gratis hall-leie for TromsøLAN så hadde vi hatt 70.000,- mer å gi bort i premier!
Og apropos det, om det er premiene du sikter til med Reisalan-videoen så blir nok nivået noe høyere på TromsøLAN. Hyl forresten ut om det er noe vi kan bidra med, vi har endel ekstra nettverksutstyr og annet om dere trenger.
Sist endret av thklinge; 31. januar 2013 kl. 00:13.
Hmm hadde vert litt artig og dratt, men men bor litt langt unna. Bor på Sortland og da må jeg kjøre helt opp som tar 5 timer(?)
Sitat av joacimz Vis innlegg
Hmm hadde vert litt artig og dratt, men men bor litt langt unna. Bor på Sortland og da må jeg kjøre helt opp som tar 5 timer(?)
Vis hele sitatet...
4.5 timer med bil ja, men du kan jo ta fergen fra harstad -> tromsø evt hvis du ikke orker kjøre så langt.