Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 989
Hei,
Jeg vurderer å kjøpe meg en Iphone 4s.
Jeg har nå en Sony Ericsson w890i. Kan jeg bruke det samme abbonementet, eller må jeg skaffe meg et nytt når jeg får Iphone? (Må jeg få nytt sim-kort?)

Noen som vet hvor jeg får den rimeligste Iphone 4s-en? 16GB?
Er det billigst hos Apple Store?

Nikonisten
Bra valg av ny telefon!
Du må skaffe det et mikro-sim kort for å bruke i denne telefonen, det får du hos den operatøren du har nå. Det vil koste ett par hundre kroner. Så lenge Iphonene er ulåst så kan du bruke det abbonomentet som du har nå.
Ang pris så er jeg usikker. Men Jeg mener at alle sammen selger de til nesten lik pris. Selv ville jeg ha kjøpt den på Apple Store.
Lik pris er det omtrent over alt. Du kan jo også kjøpte "brukt". Men det er ikke mye å spare, og følelsen av nytt og ubrukt er fin! :P
Apple store er billigst. Du trenger et micro-simkort, men kan bruke samme abonnement som du har. Du burde dog sjekke at abonnementet du allerede har faktisk er det rimeligste for deg.
du trenger som sagt micro sim, men det fikser enhver telekiosk på sekundet, alle jeg har vært innom har slik microsim kutter, og vips hr du korta ned vente tiden og du slipper kopiere kontakter osv da disse er på sim korte ditt fra før