Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1379
Hei! Her om dagen fikk jeg den geniale idé at jeg skulle installere Ice cream sandwich på min LG Optimus 2x. Etter å undersøke og følge diverse tutorials, fant jeg en, og bestemte meg for å installere. Først rootet jeg den, og deretter kjørte jeg installeringen av .zip-filen, og da installasjonen var ferdig prøvde jeg å starte telefonen på nytt, og det var da problemet slo meg.

Den vil nå ikke boote forbi LG-logoen.

Jeg har prøvd å finne original rom uten hell.

HJELP!
Har opplevd at telefoner kan bruke litt lang tid ved første oppstart etter man har installert en ny ROM, hvor lenge har du prøvd å vente?

Forøvrig, XDA-Developers er en fin nettside for alt android-relatert.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Har du brukt Clockworkmod? Hvis ja, husket du å wipe?
H3nning94's Avatar
Trådstarter
38 4
Jeg brukte clockworkmod. Kan muligens ha glemt å wipe. Hva slags konsekvens kan dette få?
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Det kan få den til å stoppe på bootscreen. Prøv det og skriv resultatet her
hva er ice cream s ?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sånn ca kodenavnet til Andorid versjon 4.0
H3nning94's Avatar
Trådstarter
38 4
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Det kan få den til å stoppe på bootscreen. Prøv det og skriv resultatet her
Vis hele sitatet...
hvordan bruker jeg det uten å komme meg inn på telefonen?
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Hva da? Åpne Clockworkmod? På min ob er det ved å holde inne volum opp mens jeg skrur den på
H3nning94's Avatar
Trådstarter
38 4
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Hva da? Åpne Clockworkmod? På min ob er det ved å holde inne volum opp mens jeg skrur den på
Vis hele sitatet...
jeg har noe sånt ja, men det er ikke clockworkmod, det er "Android system recovery <3>"
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Kan du legge ut et bilde av den Android Recovery-tingen?
H3nning94's Avatar
Trådstarter
38 4
http://i.imgur.com/R52qF.png

Elendig webcam bilde, men det viser alt som står på skjermen.

I den markerte delen som viser veldig dårlig, står det "wipe data/factory reset"

Problemet her er at det går veldig lett å bla mellom de forskjellige valgene, men ingen av knappene på hele telefonen går an å bruke til å trykke og velge en option med.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Har du prøvd å velge med powerknappen? Altså at du trykker en gang på wipe med powerknappen?
H3nning94's Avatar
Trådstarter
38 4
Jepp, har prøvd alt a fysiske knapper, og touch.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Kan du på noen måte legge inn standard android igjen?
H3nning94's Avatar
Trådstarter
38 4
Det er det jeg har prøvd å få til, men for å gjøre det trenger jeg en original 2.2 froyo ROM. Denne fant jeg på XDA, men siden som de er lastet opp til, har stengt tjenesten sin.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
På moben min kan jeg bare legge inn en mappe på sd-kortet med navn dload og noen filer hra Huaweis nettside, og boote på en spesiell måte, og VIPS... http://www.lg.com/no/support/mc-supp...ne-support.jsp Se litt rundt her.
H3nning94's Avatar
Trådstarter
38 4
nope, ingenting fra LG support
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trist! Føler med deg. Det virker som du må levere den inn og innrømme at du har roota. Kanskje de er snille og fikser det gratis, men tviler sterkt.