PDA

View Full Version : Pipe

Masterpiece
14. mai 2009, 21:43
Skal kjøpe meg pipe, hvor får jeg tak i , og hvor får jeg tak i pipetobakk? har ikke fett med penger, så tenkte meg en pipe till 100-300 kr. ikke no tobakkbutikker i mitt område :(

Skralla1
14. mai 2009, 22:16
Forskjeldige mix og narvesen kiosker pleier og ha piper vet jeg.

Screwdriver
14. mai 2009, 22:18
Har lite erfaring med Oppland, men vet de selger maispiper ihvertfall på utvalgte bensinstasjoner samt kiosker. Ellers, får du ta deg en tur til Oslo, eller en annen storby med en growshop/snask etc.

Bestille på nettet er også en stor mulighet, hvis du lever totalt isolert.

Mexxy
14. mai 2009, 22:29
www.weedshop.no har et stort utvalg, men du må tydeligvis bestille varer for minst 250,-

Stuk3hue
14. mai 2009, 22:36
Narvesen pleier å selge maispiper til ca 70 kr stykket.

sykofant
14. mai 2009, 22:45
gå for en maispipe som nevnt her! som tobakk bruker du bare vanlig rulletobakk

Norsmurf
14. mai 2009, 23:14
Hvis det er en vanlig pipe du skal ha, så er vel maispipa det billigste alternativet.

Om du er hypp på en bong, har bongshop.no en del bonger til under 300 spenn :)

Dr.Feelgood
14. mai 2009, 23:21
Hvis de ikke har noe piper der du bor, kan du ikke bare bestille fra nettet da?

Derek Fir
16. mai 2009, 13:58
Skal du ha en god pipe, ikke kjøp maispipe. De er ikke så gode å røyke med, imo. Og har hørt at de blir lett sure. Kjøp deg en enkel rett pipe fra en pipebutikk. Som oftest av Briar. Rulletobakk er også et dårlig alternativ til pipe. Biter lett på tungen, og brenner ikke riktig.

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/default.asp?wwwalias=solcigar&gid=185

Over det du hadde tenkt til å bruke, men pakke nr. 1 har alt du trenger for å prøve deg på pipe, og alt av kvalitet.

Eller som de andre har nevnt ovenfor, billigere og dårligere alternativ er å kjøpe en maiser og tobakk på en bensinstasjon.