Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2353
noen som har erfaringer fra absoluttspill.no?

vurderer nemlig å skaffe meg colin mcrae dirt der.
Har kun vært i selve butikken på Kongsberg, men jeg er meget fornøyd.
har bestilt 4-5 spill derfra.. har bare godt å si om de..

Rask levering og fin service
colin mcrae dirt koster nemlig bare 70 spenn. dette er en super pris etter min menig.

er dette for godt til å være sant (svindel)?
Sitat av sixfeetunder
colin mcrae dirt koster nemlig bare 70 spenn. dette er en super pris etter min menig.

er dette for godt til å være sant (svindel)?
Vis hele sitatet...
Ingen svindel. Bare billig
absolutt spill er bra. nå må jeg nesten si det og samtidig skryte litt siden det er bl.a. en kompis av meg og fatter'n hans som driver det
hvor lang tid tar det vanligvis med posten?

ca. 3 dager?
Mercernaries 2 tok natt til tirsdag, til torsdag ettermiddag da postmannen kom. Jeg bor i akerhus, litt utafor Oslo. Så rask levering er det, bare avhengig hvor du bor i landet.

Har bare varme ord å si om siden, har bestilt oppimot 20 spill fra siden dems til nå. Billigere enn å gå i butikken blant annet å kjøpe dem der. Å flere spill får jeg før release. Fikk Halo 3 samme dato som den hadde release i USA, og en dag før EU/Norsk releasedato. Bioshock, MGS4 og nesten alle spill jeg har forhåndsbestilt har jeg fått før release.
Absoluttspill har trivelige priser, rask levering og en hyggelig besetning som alltid svarer raskt og godt på henvendelser. Anbefaler de i aller høyeste grad.
har bestillt colin mcrae dirt derfra nå.
gleder meg til det kommer fram.

har noen her forresten spillt colin mcrae dirt?
hva syntes dere om spillet?
Det kan taes i en annen tråd.
Nesten allt er dog utsolgt.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
De har sendt meg spill raskt, aldri hatt problemer, pisen har hvert den dem sa og jeg har alltid fått kjapt svar på spørsmål.
Jeg er ingen absolutt spill fanboy, men jeg har gode erfaringer fra kjøp hos dem.
Har bare kjøpt 1 spill hos dem.

Jeg kjøpte "warmammoth-edition" av Age Of Conan, og i motsetning til flere jeg kjenner som hadde bestilt samme utgave hos andre forhandlere, fikk jeg til min store glede warmammoth`n

Mange andre ble avspist med den simple "vanlige" utgaven selv om de hadde bestilt en annen, forhandlerne hadde rett og slett solgt flere kopier enn de faktisk hadde på lager..

Så for mitt vedkommende var det en rent positiv opplevelse å handle hos Absolutt Spill.no.

Jeg kjøpte AoC der. Jeg er ikke fornøyd.

1. Dårlig kundeservice.
2. De ga meg ikke det de lovte i annonsen dems. De hadde feilopplyst om AoC.


Ellers var de ganske kjappe med levering da. Det skal de ha.
lite spørsmål:

før man med sporings nr. på pakken?
Tror ikke det, siden de under normale omstendigheter, er i stand til å sende varene til deg ganske umiddelbart etter at du har bestilt dem.

Har sjelden eller aldri opplevd at noen spill jeg har kjøpt på nettet, kommer senere enn ei uke etter bestilling. Ser selvfølgelig bort fra store "releaser" type; Burning Crusade, AoC hvor salget går fullstendig av skaftet.
Sitat av Max-Mekka
Jeg kjøpte AoC der. Jeg er ikke fornøyd.

1. Dårlig kundeservice.
2. De ga meg ikke det de lovte i annonsen dems. De hadde feilopplyst om AoC.


Ellers var de ganske kjappe med levering da. Det skal de ha.
Vis hele sitatet...
Du trodde det var et offlinespill?

Uansett. Har bestilt spill derifra og har kompiser som er storfan av siden. Konkurransedyktige priser og kjapp levering.
Så snart jeg så denne tråden, gikk jeg inn på absoluttspill for å se hva det var, endte det med at jeg forhåndsbestilte Saints Row 2 fordi det var så billig.
fikk spillet idag. dagen etter den ble sendt.

henter det imorra.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Jeg forhåndsbestilte AoC og det datt ned i postkassa dagen det kom ut, har ingenting negativt og si om de, har bare bestilte der en gang :=)
▼ ... flere år senere ... ▼
Hoi. Noen som har brukt dette nettstedet i det siste? Fårhåndsbestilte fifa12 der igår og sjekka facebooksiden dems idag. Der ser det ut som at flere kunder er misfornøyd i forhold til denne tråden..
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Så er denne tråden fra 2008 også da. Men, ja det stemmer at mange er missfornøyd for tiden. Dem har vist noen problemer: p
Jeg vet at tråden er fra 2008. Er det noen på forumet som har erfaringer den siste tiden med nettstedet?
Jeg har bare hørt dritt om dem det siste året. Står en del om det på diskusjon.no sine butikkdiskusjonstråder.
Om det er det første dirt så er det jo billig fordi det er ett gammelt spill

Ja, tråd fra 2008 ja. Fint det.
Sist endret av UncleAndy; 7. september 2011 kl. 19:35.