Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 27. september 2002, 11:47   #1
Eriken
Eriken's Avatar

Registreringsdato: jan 2002
Sted: Bjølsen, Oslo
Subkulturell kapital: 10
ja, la de få holde på...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1338561

hva er det som er galt med sammfinnet vårt, når slike ting bare får rulle videre?

[HUSSIG NÅ]
husker det samma skjedde på tåsen der jeg bodde før, noen pakkelakker slo en 17 år gammel jente me en knust ølflaske i hode(fordi de ikke fikk komme inn på festen hennes ja)1 uke senere hadde alle de drittungene vært innom legevakta! -så kom ikke de på tåsen mer!
[/sånn..]
Sist endret av Eriken; 27. september 2002 kl. 11:51.
Gammel 27. september 2002, 11:54   #2
tore-
MINST 12år
tore-'s Avatar

Registreringsdato: mar 2001
Sted: Bergen
Subkulturell kapital: 107
det er faen gale, synes godt at politiet skal vise NULLTOLLEREANSE mot pakket...

tore-: jeg har en teori om at man må være dum for å bruke windows effektivt

zeth: nå kan jeg leeche med 25% mer effektivitet, ellerno
Gammel 27. september 2002, 11:59   #3
Ond^Sofa
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar

Sted: Pensjonatet
Subkulturell kapital: 762
Problemet er vel kanskje at de ikke har bevis eller no? Holder ikke med ei jentes utsagn, mot 5 gutter, vil jeg tro.

Har ikke peiling, men skulle tro at noe hadde skjedd hvis de hadde noe å gå etter?

DEC Mafia - Got Alpha?
Gammel 27. september 2002, 12:20   #4
Vaktbikkja

Registreringsdato: sep 2002
Sted: Wasteland
Subkulturell kapital: 1
Putt dem i en container og send de tilbake til pakkalakkaland med "Ikke ønsket" svidd inn i panna!

Jai ska skhite dai i mårra!
Gammel 27. september 2002, 12:36   #5
cavey
Very Important Freak
cavey's Avatar

Registreringsdato: jun 2001
Sted: mellom 7 fjell og under en par
Subkulturell kapital: 12
Sitat:
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Problemet er vel kanskje at de ikke har bevis eller no? Holder ikke med ei jentes utsagn, mot 5 gutter, vil jeg tro.
så hvis en jente blir slått ned av 5 gutter så er det mindre sjans for at hun blir trodd enn hvis hun blir slått ned av 1?? fordi det er 5 utsagn mot 1? jammen bra hun ikke ble slått ned av 10 gutter,,, da hadde hun ihvertfall ikke blitt trodd...

forresten, virker som om ikke alle har fått med seg dette:

Sitat:
Guttene skal ha vært både av norsk og utenlandsk opprinnelse.

Sist endret av cavey; 27. september 2002 kl. 12:42.
Gammel 27. september 2002, 12:38   #6
Ond^Sofa
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar

Sted: Pensjonatet
Subkulturell kapital: 762
Sier ikke at jeg er enig på noen slags måte, men det er jo bare slik det er.. 1 mot 5..

DEC Mafia - Got Alpha?
Gammel 27. september 2002, 14:29   #7
Zpeef
Pesta kommer
Zpeef's Avatar

Registreringsdato: jul 2001
Sted: Rogaland
Subkulturell kapital: 9
Er det noe som gjør meg forbanna så er det sånne ting som dette. Syke jævler som dette må stoppes og kastes inn i buret fortest mulig. Jeg finner ikke ord.
Gammel 27. september 2002, 15:23   #8
Xtrax
Linuxnerd

Registreringsdato: sep 2001
Sted: Tromsø
Subkulturell kapital: 13
Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne når jeg skal kommentere noe slikt. Det er rett og slett utrolig at noen kan gjøre noe slikt mot andre. Og når 5(!!) gutter går på en jente, så er det jo noe helt galt en plass. Dette er jo helt klart folk som aldri burde fått lov til å gå løs i samfunnet. De som er av utenlands opprinnelse burde sendes tilbake dit dem kommer fra, og de som er norske burde bures inne.

Det skal ikke være nødvendig at en 16 år gammel jente skal gå å være redd for å få juling til enhver tid. Og noen bør stilles til ansvar.

- Server or desktop, GNU/Linux just works
- Malek's Law: Any simple idea will be worded in the most complicated way.
- Life's only purpose is life itself.
Gammel 27. september 2002, 15:48   #9
Nichotin
«Joo-jeok»
Nichotin's Avatar

Sted: Pyongyang
Subkulturell kapital: 3428
pepperspray er tingen.
uansett, utlendingene måsendes hjem, de norske skal få sone her.

Siden det er faktisk fler utlendinger i fengsel enn på skolen burde de ha det slik at alle som kommer hit skal få en 10 års betinget dom. Slik at om de finner på noe fanteri får de one en stund.

Norsk Dvorak på Doomtech.net
Inneholder drivere og instruksjoner for Linux, Mac OS X og Windows.
Gammel 27. september 2002, 17:03   #10
Zalderach
Zalderach's Avatar

Registreringsdato: des 2001
Sted: Belgia
Subkulturell kapital: 8
Hallo? sansynligvis er det andregenerasjons invandrere, de har da like mye rett til å bli i landet som alle andre. Eller kansje dere mener at resten av familien burde bli sendt ut også?

Bortsett fra noen tåplige halvbrune innslag er jeg vel enig i at disse tullingene burde bli bura inne lenge.

Noe lignende skjedde her hvor jeg bor. En jente nekta noen folk å komme inn på en fest, de trakaserte henne i et halvt år. Folk som det burde bli pungslått alle som en.

Burn the Heretic. Kill the Mutant. Purge the Unclean.
Sist endret av Zalderach; 27. september 2002 kl. 17:11.
Gammel 28. september 2002, 18:56   #11
Nichotin
«Joo-jeok»
Nichotin's Avatar

rule no. 1 om hjemmepartys: ingen kommer inn etter ett visst klokkeslett. enkelt. og alltid ha pepperspray og våpen lett tilgjengelig, og evt. folk som ikke skal bli fulle, som bare skal passe på

Gammel 30. september 2002, 11:59   #12
Zalderach
Zalderach's Avatar

Registreringsdato: des 2001
Sted: Belgia
Subkulturell kapital: 8
ett triks er når de første bråkmakerne kommer, si til dem at de kan komme inn hvis de tar jobben som dørvakter. Bestikk dem med ØL hvis nødvendig.

Burn the Heretic. Kill the Mutant. Purge the Unclean.
Gammel 30. september 2002, 15:27   #13
kermit-
Very Important Freak
kermit-'s Avatar

Registreringsdato: feb 2001
Sted: Liberty City
Subkulturell kapital: 6
Face it. Vi har for snille straffer i dette lille konservative steinrike landet.
Både strafferammer og maksimumsstraff burde bli økt betraktelig.
Livstidsdommer, tvangskastrering, bevæpning av politiet og nanoteknologi er metoder vi burde bruke for å begrense kriminalitet.

We are the robots...
Gammel 30. september 2002, 15:32   #14
Dan
Pirat
Dan's Avatar

Subkulturell kapital: 12
Sitat:
Opprinnelig postet av Nichotin
rule no. 1 om hjemmepartys: ingen kommer inn etter ett visst klokkeslett. enkelt. og alltid ha pepperspray og våpen lett tilgjengelig, og evt. folk som ikke skal bli fulle, som bare skal passe på
Egentlig er det bare og IKKE ha hjemmeparty hvis du vanker i et dårlig miljø eller har kompiser som ikke er gamle nok til og selv forstå at det bare er for gjester som har fått en inbydelse.

Pepperspray og våpen løser lite konflikter i det langeløp, bedre og bruke litt sunn fornuft før du har fest, tenker litt om dette virkelig er så smart..

mvh, Dan
Gammel 11. november 2002, 20:01   #15
Nichotin
«Joo-jeok»
Nichotin's Avatar

sant nok dan. det var bare ett supplement til det jeg sa i en post tidligere, hvis ikke det funket.

Gammel 11. november 2002, 20:03   #16
tore-
MINST 12år
tore-'s Avatar

en ting som er gale er de som ikke tar nei for et nei: "nei vi SKAL INN!!! AAAAAAAA *klikkemodus*"

Gammel 11. november 2002, 20:29   #17
Drix
Re-member
Drix's Avatar

Registreringsdato: sep 2002
Sted: Oslo
Subkulturell kapital: 16
Ser dere ikke de rasistiske utsagnene som hagler her!?!?
Eller er dere stolte rasister?
Jeg syntes det er ganske skummelt å se at det slenges så mye dritt om utlendinger generelt i en sånn sammenheng. Dette har ikke noe med å sende hjem "pakkelakker" å gjøre, det er en volds-sak og er et sammfunnsproblem.
Jeg er fult klar over at det er mye trøbbel med innvandrer-gjenger, men denne threaden her ble for drøy.
Jeg har sett endel ganske krasse rasistiske meldinger ellers på boardet her innimellom, men har valgt å holde kjeft.
Jeg er ikke av utenlandsk opprinnelse selv, men det kan jo hende at noen andre her er det, så tenke dere litt om før dere poster.

Sorry at denne replyen er litt offtopic, men jeg klarte ikke å holde meg. Den gjelder heller ikke alle her, så ta det til seg den som vil.

Gammel 11. november 2002, 20:47   #18
tore-
MINST 12år
tore-'s Avatar

det er jo et kjent faktum at en STOR andel av innvandrerene begår forbrytelser, lager bøll, og danner gjenger...

nå "vurderer" staten, whoever, å sende folk ut på bondelandet og få slutt på denne sentraliseringen av innvandrere i storbyene...

jeg er ikke rasist, jeg sier at vi må få øya opp når vi ser hvem som begår størst % av alle forbrytelser... å se et problem og kommentere det er ikke rasistisk, å være rasist er mislike noen pga. deres hudfarge ol. kanskje ikke riktig definisjon da jeg ikke vet den, men det kunne godt vært svenske ungdommer som flyttet til norge og gjorde mye bøll, da måtte vi også tatt handlinger i verk

Gammel 11. november 2002, 20:55   #19
ezkild
ezkild's Avatar

Registreringsdato: okt 2001
Sted: hmm..
er så enig så enig tore. så på tv ikveld at 25 stk hadde gått løs på to (!) stk med jernstenger o.l fordi de ikke fikk være med på et rebusløp som var i helga... begynner å lure på hvor de har lagt igjen hjernen sin da jah

[ezkild]
Gammel 11. november 2002, 21:05   #20
Carlo
Better than thou.

Registreringsdato: jan 2001
Sted: OSL
Subkulturell kapital: 45
Sitat:
Opprinnelig postet av tore-
det er jo et kjent faktum at en STOR andel av innvandrerene begår forbrytelser, lager bøll, og danner gjenger...
Det er akkuratt der du tar feil kjære tore. Det er bare en liten del av innvandrererne som faktisk gjør noe kriminelt.

*ikke ha tid til å kommentere mer*
Lukket tråd
Trådverktøy