Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3936
HAr kjøpt meg Ipod Touch idag, og lurer på om noen har et videokonverteringsprogram og anbefale?

Har et freeware program nå, Videora Ipod Touch Converter. Men det er jo dritreigt. Jeg har ganske grei prossessor også. En Entourage episode som holder på nå, har brukt 24 sek nå, jeg tok på ganske lav kvalitet så den skule bli ferdig fort. episoden er på rundt 23-24 ,min, og er ca 230mb stor.
Er det ikke slikt Handbrake er som skapt for? http://handbrake.m0k.org/
Visualhub her også. Meget genialt program - verdt hver en krone!
Dra inn alle filmene du vil ha konvertert, legg deg, stå opp igjen dagen etterpå og alt er nice
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Det er det samme med Handbrake, bare at handbrake er gratis.
24 sekunder var vel ikke lenge. Du mente kanskje 24 minutter? Bruker iSquint selv. Ikke kjemperaskt, men funker veldig bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Xilisoft Video Converter er veldig bra, mange output formater å velge mellom, og kan konvertere de fleste videofilene.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
drar opp gammel tråd jeg. lastet ned handbrake, men denne støtter ikke avi filer? Noen som har noen andre forslag til andre bra programmer som kan konvertere fra xvid? tenker da på til iphone eller ipod touch.
iPodME er veldig bra, men er bare for Windows.