![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#2 |
|
Gav en slik i gave til svigerfar, og han er veldig fornøyd med den.
Eneste jeg har å utsette er at den bråker litt av og til, men tror det er når den bygger opp trykk i flasken eller hva det nå er. | |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har lyst på.
Fun story om broren min btw, han så sånn øltønne fra Carlsberg som passer til den krana, står på alle fire kantene at man MÅ ha sånn kran osv, noe han ikke så. Dermed sitter han med fem liter øl uten kullsyre. Smart. | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har hatt to sånne, og er ganske fornøyd. Et problem er bråket, men vi har den på vaskerommet så det er ikke et veldig stort problem. Et annet problem er hvis fatet ikke er helt nedkjølt på forhånd, og noen ganger selv om det er det, så skummer ølet noe helt forferdelig. Men hvis du heller med glasset helt opp i krana slik at du fyller fra under ølkanten på skrå etter hvert som det kommer, vil du få en fin skumtopp uten at den fyller 80% av glasset.
Ølet er godt og maskinen var vel verdt det i mine øyne. Det største problemet er vel egentlig at de ikke selger større fat enn 5L :[ | |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sitat: Originalt skrevet av Franklin
Har hatt to sånne, og er ganske fornøyd. Et problem er bråket, men vi har den på vaskerommet så det er ikke et veldig stort problem. Et annet problem er hvis fatet ikke er helt nedkjølt på forhånd, og noen ganger selv om det er det, så skummer ølet noe helt forferdelig. Men hvis du heller med glasset helt opp i krana slik at du fyller fra under ølkanten på skrå etter hvert som det kommer, vil du få en fin skumtopp uten at den fyller 80% av glasset.
Ølet er godt og maskinen var vel verdt det i mine øyne. Det største problemet er vel egentlig at de ikke selger større fat enn 5L :[ Nå er det 1 år siden jeg jobba som selger og det problemet oppsto, så jeg trodde de hadde fått fjerna det partiet, men det ser ikke slikt ut.. | |
|
|
Sist endret av pr0tec; 17. august 2007 kl. 23:33.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|