Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
Svar

Trådverktøy
Gammel 16. august 2007, 08:12   #1
Shibbster
Shibbster's Avatar

Registreringsdato: okt 2003
Sted: Stavanger, Rogaland
Noen som har testet ut tappekranen fra OBH Nordica?

Er det noen her som har testet tappekranen fra OBH?
Hvilke meninger har dere om denne maskinen? Erfaringer osv?

Min signatur får ALDRI være ifred!!!
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 16. august 2007, 08:46   #2
Wipeout
Wipeout's Avatar

Registreringsdato: jul 2003
Sted: Krokstadelva
Subkulturell kapital: 218
Gav en slik i gave til svigerfar, og han er veldig fornøyd med den.
Eneste jeg har å utsette er at den bråker litt av og til, men tror det er når den bygger opp trykk i flasken eller hva det nå er.
Gammel 16. august 2007, 08:53   #3
nimandi
nimandi's Avatar

Registreringsdato: des 2003
Sted: Oslo
Subkulturell kapital: 4
Eneste klagen jeg også har på produktet er bråk.

- You say geek like it's a bad thing!
Gammel 17. august 2007, 13:14   #4
Viva la Opium
Vanlig bruker.
Viva la Opium's Avatar

Registreringsdato: nov 2004
Sted: Fredrikstad
Subkulturell kapital: 879
Har lyst på.

Fun story om broren min btw, han så sånn øltønne fra Carlsberg som passer til den krana, står på alle fire kantene at man MÅ ha sånn kran osv, noe han ikke så. Dermed sitter han med fem liter øl uten kullsyre. Smart.

«Nå kan du bytte signatur, Viva.» – luni
Gammel 17. august 2007, 13:36   #5
Franklin
Franklin's Avatar

Registreringsdato: jun 2007
Sted: T-town
Subkulturell kapital: 536
Har hatt to sånne, og er ganske fornøyd. Et problem er bråket, men vi har den på vaskerommet så det er ikke et veldig stort problem. Et annet problem er hvis fatet ikke er helt nedkjølt på forhånd, og noen ganger selv om det er det, så skummer ølet noe helt forferdelig. Men hvis du heller med glasset helt opp i krana slik at du fyller fra under ølkanten på skrå etter hvert som det kommer, vil du få en fin skumtopp uten at den fyller 80% av glasset.

Ølet er godt og maskinen var vel verdt det i mine øyne. Det største problemet er vel egentlig at de ikke selger større fat enn 5L :[
Gammel 17. august 2007, 23:09   #6
Saape

Registreringsdato: apr 2002
Subkulturell kapital: 199
Franklin: det er sånn man skal tappe øl, så det er nok ikke fatet som er problemet
Gammel 17. august 2007, 23:32   #7
pr0tec

Registreringsdato: jan 2007
Sted: Indre Kautokeino
Subkulturell kapital: 18
Sitat: Originalt skrevet av Franklin
Har hatt to sånne, og er ganske fornøyd. Et problem er bråket, men vi har den på vaskerommet så det er ikke et veldig stort problem. Et annet problem er hvis fatet ikke er helt nedkjølt på forhånd, og noen ganger selv om det er det, så skummer ølet noe helt forferdelig. Men hvis du heller med glasset helt opp i krana slik at du fyller fra under ølkanten på skrå etter hvert som det kommer, vil du få en fin skumtopp uten at den fyller 80% av glasset.

Ølet er godt og maskinen var vel verdt det i mine øyne. Det største problemet er vel egentlig at de ikke selger større fat enn 5L :[
Det er faktisk et problem med et stort parti av carlsberg sine 5litere at de skummer ALT for mye(feilproduksjon).. Jeghar jobba som selger og vi solgte den maskinen og det var mangen som kom innom og trodde det var maskinen det var noe galt med, men vi fikk skriv fra Carlsberg om at det var feilproduksjon og at hvis kunder kom å klagte på det så skulle de få ny 5liter...

Nå er det 1 år siden jeg jobba som selger og det problemet oppsto, så jeg trodde de hadde fått fjerna det partiet, men det ser ikke slikt ut..
Sist endret av pr0tec; 17. august 2007 kl. 23:33.
Svar
Trådverktøy