Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1064
Hei. jeg har drevet og søk mye og lenge rundt på de fleste steder på nettet og jeg finner ingen sider der de forteller åssen dem ddoser.

1.Det jeg lurer på er åssen dem gjør det
2. Åssen får man stoppet det


Jeg sitter atm i bilen på 3g så gidder ikke skrive 34 sider ang dette på mobilen
tror ikke du har søkt i det hele tatt da dette er utrolig lett å finne informasjon om
http://en.wikipedia.org/wiki/Ddos#Distributed_attack

F.eks å la 1000 forskjellige pcer laste ned www.telenor.no/logo.jpg kontinuerlig.
Limited edition
Moff's Avatar
Wikipedia om DoS

Så vidt jeg vet går det ut på å oversvømme linja til offeret med data slik at brukeren ikke lengre klarer å etablere tilkoblinger slik han vil.

Edit: Eid.
Sist endret av Moff; 13. august 2007 kl. 18:31.

Kode

<?php
$ch=curl_init("http://www.telenor.no");
for(;;){
curl_exec($ch);
}
?>
Som sagt, MANGE folk må gjøre det samtidig.
Trådstarter
7 1
Går det ikke oxo ann og pingen men intivaler og med så store pakker at linja går ned : Sitter på x antal linux boxer på bra linjer så om noen kunne linket til download link til et botnet greier
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av jeppe15
Går det ikke oxo ann og pingen men intivaler og med så store pakker at linja går ned : Sitter på x antal linux boxer på bra linjer så om noen kunne linket til download link til et botnet greier
Vis hele sitatet...
Hello modemdays.

Nei dette fungerer stort sett dårlig idag dersom du ikke har omlags ca 1000 av de.
Store DDoS angrep benytter seg gjerne av Trojan virus, såkalte zoombier eller noe sånt. De venter på at en fyr skal aktivere angrepet også starter de et felles angrep mot et og samme mål, Flere titallstusen pcer kan være med på et angrep.

Jeg har ikke lest om DDoS på mange år, men i den tiden var det ihvertfall vanskelig å beskytte seg mot det, og det er det vel enda. DDoS filter sitter vel gjerne på ISP nivå. Et angrep kan også utføre ICMP ping. Selv om man kjører firewall og ikke sender svar på alle pakkene, så må man likevel motta pakkene, noe som fører til at A. Systemet krasjer og/eller B. Internetlinjen din blir brukt opp og helt ubrukelig.

Correct me if I'm wrong.
Trådstarter
7 1
Haar oxo hørt at mange har laget et virus som går inn på pcen din legger inn usikret vnc osv hva skal jeg søke på da





jeg har dysleksi så jeg kan desverre ikke no for det beklager
Sist endret av jeppe15; 13. august 2007 kl. 18:59.
Limited edition
Moff's Avatar
Først kan du søke på norske ordbøker, ettersom du skriver så røtent at jeg ikke forstår hva du snakker om.