Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 42461
ok prøver igjen?
Ja jeg har googlet.
Ja jeg har søkt her.
Jeg skal ringe til usa, til nr: (xxx) xxx-xxxx.
Hvilken kode skal jeg bruke?
Hvordan skrive nr rett slik at det virker?
Har du forsøkt å bare ringe nummeret?
Fattern bodde i spania en stund, og hadde et langt nummer som begynte med +34 eller noe. Var ikke værre enn å bare ringe nummeret, uten noen som helst form for trylleri i forkant.
Dani87's Avatar
Trådstarter
Så jeg skal taste inn dette? +1xxxxxxxxxx
Vet ingenting
+1 etterfulgt av nummeret ja. Blir det samme som om du skal ringe inn til Norge fra et annet land, så da ringer man +47xxxxxxx.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
På mobil ja, men vanlig telefon: 001 <nummer>

00, eller + er å ringe ut av landet man er i, så taster man landskoden man vil inn i (i dette tilfellet "1") også nummeret.
Dani87's Avatar
Trådstarter
Jeg får bare "feil ved tilkobling" uansett hvordan jeg skriver det. Skal jeg kontakte telenor da?
Happy Birthday
clarionify's Avatar
Ringer du fra mobil eller hustelefon?
Dani87's Avatar
Trådstarter
Mobiltelefon, nokia, telenor.
Happy Birthday
clarionify's Avatar
hmmm. hvis du ringer "+1" etterfulgt av nret og ikke kommer fram kan jeg bare tenke meg at abonementet ikke er åpnet for utlandssamtaler, (jeg måtte åpne mitt). Å ringe til utlandet innebærer at du må taste inn et retningsnummer / en landskode før du slår eventuelt områdekode og så nummeret..
Dani87's Avatar
Trådstarter
ja jeg får prøve telenor i morgen
Haha, bombe at USA er nr +1.
Sist endret av lilleb0; 28. mai 2007 kl. 19:57.
Dani87's Avatar
Trådstarter
Sitat av lichbu
Haha, bombe at USA er nr +1.
Vis hele sitatet...
tenkte det samme selv
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sannsynligvis er det en null før nummeret, dropp denne. Er nummeret (0xx) xxx-xxxx ringer du 001 xx xxx-xxxx
Slik du beskriver det så er meldingen du får det samme som den norske meldingen man får om telefon-nummeret ikke finnes. Sjekk telefon-nummeret du taster inn. Virker som om det er feil. Og jeg bor i USA. Så burde ha en smuuule peiling
+ kan erstattes med 00