![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Elektromagnet
Hei!!
Jeg holder på med et lite prosjekt der jeg trenger en liten elektromagnet. Elektromagneten skal ha en sylinderformet stålkjerne, som har en diameter på ca 2 cm og en høyde på 1-2 cm. Er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få best mulig effekt ut av denne magneten? Magneten skal drives av batteri... På forhånd takk!!!
| |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sitat: Originalt skrevet av Eivind_
Hei!!
Jeg holder på med et lite prosjekt der jeg trenger en liten elektromagnet. Elektromagneten skal ha en sylinderformet stålkjerne, som har en diameter på ca 2 cm og en høyde på 1-2 cm. Er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få best mulig effekt ut av denne magneten? Magneten skal drives av batteri... På forhånd takk!!! ![]() | |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Du kan sikkert få eltek til å hjelpe deg også.. de lager sine egne spoler til delefilter (til høyttalere)
De har lakerte koppertråder i alle dimensjoner og de kan lage den på ferrit kjerne.. de har mange ferdige typer også.. følg denne linken: http://www.mamut.com/controls/shop/s...walias=dynabel | |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|