![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#23 |
|
Hey, ser der du skriver på vgb. Om to personer... det må jo være sånn schizofreni oppstår... har selv tengt på det der mange ganger da jeg har kranglet en del med meg selv om dop :P
Og forresten, har lest en del av dine innlegg her før. Og jeg tror det har hjulpet meg et godt stykke på vei til å slutte, quitte helt lissom. så takk for hjelpen der ![]() Og dette, det er det sykeste jeg har lest og eller hørt om... Jeg håper du greier deg selv til du får hjelp og at det går bra videre... | |
|
Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ta det med ro, du er ikke dau, og du finnes. Har opplevd det samme sjøl, men hadde heldigvis ikke bare stygge narkiser rundt meg så jeg slapp å sitte å denge huet i bakken og få snuten til å kjøre meg på legevakta.
Dessuten holder jeg meg også milevis unna nåler. Det du opplevde er helt vanlige psykoser, og om du identifiserer deg med dem så sliter du. Du kommer nok til å få en meget mye mer avbalansert virkelighetsoppfatning fremover, og bli rimelig mer agnostisk til hva som faktisk er sant og ikke sant, men det er bare sunt. Greia er at du blir så forfjamset at hjernen din blir satt ut av spill, og ego-død setter inn. Det vil si at personligheten din tar kvelden, og all virkelighetsOPPFATNING med den. Virkeligheten er der, men du er ikke med på den lenger. Hørt om, og sett, og vært med på sykere ting og bare man er litt modig og gutser seg tilbake i livet så går det helt fint. Dette var nok rett og slett universets fine måte og fortelle deg at du skal holde deg unna nåler på, for du veit aldri hva du får i deg selv om du har gjort det før. Dessuten er det en ekstremt usunn og forferdelig ufyselig livsstil å holde på med speed. Spis heller flein. | |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fy faen så jævelig histotie. Kjenner jeg blir forbanna når folk gjør sånt mot andre. Du burde absolut face "dealer'n" eller advare folk mot han. Er bra du og kompissen din overlevde. Ønsker deg alt godt frem over.
| |
|
Too wierd to live, too rare to die
RIP Nine |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sitat: Originalt skrevet av Dior
Jeg finner ikke ord,hva skjer med verden for tiden? hva er det med mennesker som vil gjøre andre så vondt? Du får ha god bedring,viss jeg kan si det sånn
Men men, fint at det går bra med deg iverfall DonVito. | |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Foreldrene mine har vært nervevrak i flere år nå, og dette hjalp ikke på nei. Jeg har så mye dårlig samvittighet for slik jeg lever, at jeg av og til ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Har nok ikke fått noen reaksjoner fra politiets side, siden postkassen fortsatt er tom. Men man vet jo aldri. Saksbehandlinga dems er ikke alltid den raskeste. Men har ikke hørt noe enda, og regner heller ikke med noe. | |
|
Det var da fælt da...
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Herregud!!! Du/dere kan vel nesten anse dere som heldig at dere overlevde! En veldig god venn av meg døde av det stoffet (etter en insane intravenøs dose ;_; ) men, uansett, Lykke til!
Btw, Sinnsyke bra poster du lager! keep it up! Mvh DonVito fan =) | |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Sitat: Originalt skrevet av Ferodin
Herregud!!! Du/dere kan vel nesten anse dere som heldig at dere overlevde! En veldig god venn av meg døde av det stoffet (etter en insane intravenøs dose ;_; ) men, uansett, Lykke til!
Btw, Sinnsyke bra poster du lager! keep it up! Mvh DonVito fan =)
Sitat: Originalt skrevet av Wikipedia
As of 2005, no official scientific studies of 2C-I users have been conducted, and no deaths have been attributed to the drug.
| |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sitat:
Det er meget beklagelig å høre om din venn, men hvis det virkelig er tilfelle burde du gjøre Erowid oppmerksomme på saken, da 2C-I pr. idag er ansett som relativt "ufarlig".
Bra historie. En erfaring rikere iallefall:P Herdet psyke? | |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Herdet psyke? Ja, det tror jeg virkelig.
![]() Det er ikke så lett å se forskjell på pulveret. Husk at speed vanligvis er bøffa opp og ned i alle retninger før det selges, og kan derfor se ut som hva som helst til slutt. Og så må jeg få minne på at rommet var meget mørkt. Dessuten, stolte jeg på fyren her. Merk: stolTE. Derfor så jeg ikke nødvendigheten i å dobbelsjekke hva jeg hadde fått. Men hadde jeg sett bedre etter, ville jeg nok sett det store dødningshodet han hadde tegnet på den ene siden av posen. Men uheldigvis gjor jeg ikke det. Har forresten fått vite hvor stor dosen var. Den skal ha vært: 270 mg. Altså, et "par ganger" den normale dosen kan du vel si. | |
|
Det var da fælt da...
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Klærne var fortsatt på meg. Såvidt. Politiet hadde sagt at jeg nesten virka besatt på å få dem av meg. Som om jeg var livredd for mine egne klær.
Kompisen min var fullt påkledd. Og hos dealeren skjedde det nok ingenting du. Utenom at jeg fikk bank, og ble slept ut av huset og overlatt til meg selv. | |
|
Det var da fælt da...
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Sitat: Originalt skrevet av DonVito
Jeg er ingen hevngerrig person. Det livet ligger bak meg, og ingenting godt ville kommet ut av å gjøre noe mot noen.
Har du aldri vurdert å få deg selv innlagt på en avrusningsklinikk for å prøve å bli helt ferdig med narkotika? | |
|
:
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|