Norsk Freakforum
Svar

Trådverktøy
Gammel 6. november 2006, 00:40   #21
Metamorphose

Registreringsdato: feb 2002
Sted: Påsejuritzen-by
Kvalitetspoeng: 4
For en fantastisk historie, håra reiste seg nesten i nakken min

horny bananas
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 6. november 2006, 13:11   #22
sikamikanico

Registreringsdato: jan 2006
Sted: Oslo
sinnsyykt..
Bra dere overlevde hvertfall..
forbanna idioter som ga dere det da!!
var ikke akuratt en gøy tripp og lese...
ta den idioten som deala det!
Gammel 6. november 2006, 23:23   #23
Lasse
Lasse's Avatar

Registreringsdato: jul 2005
Sted: Oslo, Asker, (Drammen)
Kvalitetspoeng: 6
Hey, ser der du skriver på vgb. Om to personer... det må jo være sånn schizofreni oppstår... har selv tengt på det der mange ganger da jeg har kranglet en del med meg selv om dop :P

Og forresten, har lest en del av dine innlegg her før. Og jeg tror det har hjulpet meg et godt stykke på vei til å slutte, quitte helt lissom. så takk for hjelpen der

Og dette, det er det sykeste jeg har lest og eller hørt om... Jeg håper du greier deg selv til du får hjelp og at det går bra videre...

Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse!
Gammel 13. januar 2007, 23:00   #24
PsychedelicMind
PsychedelicMind's Avatar

Registreringsdato: jul 2006
Kvalitetspoeng: 112
Sinnsykt! Du skriver mye bra DonVito!

Skjønner ikke folk som har 6-pack.. Mye bedre med 1-pack som er godt trent ;)
Gammel 1. mars 2007, 12:56   #25
slaphappy
slaphappy's Avatar

Registreringsdato: mar 2007
Sted: Eidsvoll
Kvalitetspoeng: 2
Ta det med ro, du er ikke dau, og du finnes. Har opplevd det samme sjøl, men hadde heldigvis ikke bare stygge narkiser rundt meg så jeg slapp å sitte å denge huet i bakken og få snuten til å kjøre meg på legevakta.

Dessuten holder jeg meg også milevis unna nåler.

Det du opplevde er helt vanlige psykoser, og om du identifiserer deg med dem så sliter du. Du kommer nok til å få en meget mye mer avbalansert virkelighetsoppfatning fremover, og bli rimelig mer agnostisk til hva som faktisk er sant og ikke sant, men det er bare sunt. Greia er at du blir så forfjamset at hjernen din blir satt ut av spill, og ego-død setter inn. Det vil si at personligheten din tar kvelden, og all virkelighetsOPPFATNING med den. Virkeligheten er der, men du er ikke med på den lenger.

Hørt om, og sett, og vært med på sykere ting og bare man er litt modig og gutser seg tilbake i livet så går det helt fint.

Dette var nok rett og slett universets fine måte og fortelle deg at du skal holde deg unna nåler på, for du veit aldri hva du får i deg selv om du har gjort det før. Dessuten er det en ekstremt usunn og forferdelig ufyselig livsstil å holde på med speed.

Spis heller flein.
Gammel 1. mars 2007, 14:23   #26
Dr.Gonzo
Dr.Gonzo's Avatar

Registreringsdato: sep 2005
Sted: Fear and loathing
Fy faen så jævelig histotie. Kjenner jeg blir forbanna når folk gjør sånt mot andre. Du burde absolut face "dealer'n" eller advare folk mot han. Er bra du og kompissen din overlevde. Ønsker deg alt godt frem over.

Too wierd to live, too rare to die
RIP Nine
Gammel 1. mars 2007, 15:43   #27
BudderN
BudderN's Avatar

Registreringsdato: nov 2006
Sted: Telemark-Porsgrunn-Osebakken
Sitat: Originalt skrevet av Dior
Jeg finner ikke ord,hva skjer med verden for tiden? hva er det med mennesker som vil gjøre andre så vondt? Du får ha god bedring,viss jeg kan si det sånn
Du gjør jo deg skjøl vondt av å stikke en nål med speed inn i blodet hvis du skjønner hva jeg mener. Det er jo faktisk skadelig. Nå drekker og røyker jeg skjøl så jeg har vel ikke så mye jeg skulle ha sagt, men jeg jeg skreiv bare for pointere hva du skreiv.

Men men, fint at det går bra med deg iverfall DonVito.
Gammel 1. mars 2007, 15:52   #28
h4llik
h4llik's Avatar

Registreringsdato: nov 2006
Sted: I en skjult mappe
Kvalitetspoeng: 6
Hva sa foreldra dine a? Og fikk du problemer med politi siden du tydeligvis gjorde motstand?
Gammel 2. mars 2007, 23:07   #29
DonVito
DonVito's Avatar

Registreringsdato: des 2005
Sted: Stavanger
Kvalitetspoeng: 755
Foreldrene mine har vært nervevrak i flere år nå, og dette hjalp ikke på nei. Jeg har så mye dårlig samvittighet for slik jeg lever, at jeg av og til ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Har nok ikke fått noen reaksjoner fra politiets side, siden postkassen fortsatt er tom. Men man vet jo aldri. Saksbehandlinga dems er ikke alltid den raskeste. Men har ikke hørt noe enda, og regner heller ikke med noe.

Det var da fælt da...
Gammel 3. mars 2007, 19:18   #30
arkanoid
arkanoid's Avatar

Registreringsdato: des 2006
Sted: Sandnes
Kvalitetspoeng: 3
Helt sykt, får folk til og tenke og sjekke ut hva det er før dem tar det!
Bra at det gikk bra med dere!
Gammel 5. mars 2007, 19:48   #31
Ferodin

Registreringsdato: jan 2007
Sted: Skedsmo
Herregud!!! Du/dere kan vel nesten anse dere som heldig at dere overlevde! En veldig god venn av meg døde av det stoffet (etter en insane intravenøs dose ;_; ) men, uansett, Lykke til!

Btw, Sinnsyke bra poster du lager! keep it up!

Mvh DonVito fan =)
Gammel 5. mars 2007, 22:40   #32
Slaktern
Slaktern's Avatar

Registreringsdato: sep 2006
Sted: Oslo
Kvalitetspoeng: 79
Sitat: Originalt skrevet av Ferodin
Herregud!!! Du/dere kan vel nesten anse dere som heldig at dere overlevde! En veldig god venn av meg døde av det stoffet (etter en insane intravenøs dose ;_; ) men, uansett, Lykke til!

Btw, Sinnsyke bra poster du lager! keep it up!

Mvh DonVito fan =)
Sitat: Originalt skrevet av Wikipedia
As of 2005, no official scientific studies of 2C-I users have been conducted, and no deaths have been attributed to the drug.
Det er meget beklagelig å høre om din venn, men hvis det virkelig er tilfelle burde du gjøre Erowid oppmerksomme på saken, da 2C-I pr. idag er ansett som relativt "ufarlig".
Gammel 22. mars 2007, 12:07   #33
IzNohGod

Registreringsdato: mai 2006
Sted: Bartebyen
Kvalitetspoeng: 3
Sitat:
Det er meget beklagelig å høre om din venn, men hvis det virkelig er tilfelle burde du gjøre Erowid oppmerksomme på saken, da 2C-I pr. idag er ansett som relativt "ufarlig".
Det er ganske lurt jah. 2C-I blir mer og mer utbredt i landet. Og å advare mot følgene er vell den beste ideen. Har selv tatt stoffet, men aldri intravenøst. Det hørtest bare helt makabert ut. Det er bare sånnt som ikke skal skje, men skjønner ikke helt hvordan du ikke så forskjell på pulveret.

Bra historie. En erfaring rikere iallefall:P Herdet psyke?
Gammel 22. mars 2007, 15:09   #34
DonVito
DonVito's Avatar

Herdet psyke? Ja, det tror jeg virkelig.

Det er ikke så lett å se forskjell på pulveret. Husk at speed vanligvis er bøffa opp og ned i alle retninger før det selges, og kan derfor se ut som hva som helst til slutt. Og så må jeg få minne på at rommet var meget mørkt. Dessuten, stolte jeg på fyren her. Merk: stolTE.
Derfor så jeg ikke nødvendigheten i å dobbelsjekke hva jeg hadde fått.

Men hadde jeg sett bedre etter, ville jeg nok sett det store dødningshodet han hadde tegnet på den ene siden av posen. Men uheldigvis gjor jeg ikke det.

Har forresten fått vite hvor stor dosen var. Den skal ha vært: 270 mg. Altså, et "par ganger" den normale dosen kan du vel si.

Det var da fælt da...
Gammel 22. mars 2007, 15:31   #35
pedjo

Registreringsdato: nov 2003
Kvalitetspoeng: 1
Jeg lurer også på hva som hendte med dere hos dealeren siden dere våkna opp en annen plass uten klær?
Gammel 22. mars 2007, 15:33   #36
DonVito
DonVito's Avatar

Klærne var fortsatt på meg. Såvidt. Politiet hadde sagt at jeg nesten virka besatt på å få dem av meg. Som om jeg var livredd for mine egne klær.

Kompisen min var fullt påkledd.

Og hos dealeren skjedde det nok ingenting du. Utenom at jeg fikk bank, og ble slept ut av huset og overlatt til meg selv.

Det var da fælt da...
Gammel 24. mars 2007, 15:09   #37
aperunk

Registreringsdato: mar 2007
Sted: bergen
sitter du ikke igjen med ett par hevntanker som inneholder en skog, en rull docktape, 300 mg c-2i og en stk person fritt valgt fra øverste hylle?
Gammel 24. mars 2007, 15:43   #38
DonVito
DonVito's Avatar

Jeg er ingen hevngerrig person. Det livet ligger bak meg, og ingenting godt ville kommet ut av å gjøre noe mot noen.

Det var da fælt da...
Gammel 24. mars 2007, 16:31   #39
mainer
mainer's Avatar

Registreringsdato: aug 2004
Sted: Levanger
Kvalitetspoeng: 37
Sitat: Originalt skrevet av DonVito
Jeg er ingen hevngerrig person. Det livet ligger bak meg, og ingenting godt ville kommet ut av å gjøre noe mot noen.

Har du aldri vurdert å få deg selv innlagt på en avrusningsklinikk for å prøve å bli helt ferdig med narkotika?

:
Gammel 24. mars 2007, 21:44   #40
DonVito
DonVito's Avatar

mainer: jeg har vært i behandling jeg. Er rusfri som en salamipølse på første juledag. Drikker ikke engang alkohol.

Det var da fælt da...
Svar
Trådverktøy