Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5253
Noen som vet hvor lenge amfetamin sitter i kroppen etter lang tids forbruk av det? har fått beskje om utvidet urinprøvetaking og screening 2 ganger i uken for naroktika mistanke. Så veldig viktig at det er rene prøver. Noen som har erfaring med hvordan det kan unngåes og bli påvist og hvor lenge det er i kroppen når forbruket er høyt og langvarigt. Takknemlig for svar.
Skal du avlegge prøve to ganger i uka må du nok belage deg på å slutte med amf, ser ikke helt hvordan du skal klare å lure deg unna to tester i uka uten å bli tatt.

Les denne tråden for informasjon om hvordan du kan lure en test og hvor lenge bruk av amfetamin kan påvises.

Lykke til!
En venn av meg gikk på pisseprøver før hvert samvær med sønnen sin, en gang i måneden. Han speeda i tre uker og nyktra i én for å være sikker.

Han mistet til slutt retten til samvær med sin sønn fordi de fant spor etter amfetamin etter syv dagers nyktring. Så vær forsiktig!
Det blir noe ganske annet da, rundt kids og sånt!
Er jævla uansvarlig å drive med amf og sånne sterke stoffer når man har en kid å ta vare på liksom..
Hva faen har det med saken å gjøre? Jeg bare brukte min venns opplevelse som et eksempel på hvor lenge speed kan sitte i kroppen. Moralister som deg har vel andre arenaer å utfolde dere på?

Jeg har en datter selv, og tar selvsagt aldri dop før eller mens jeg er sammen med henne. Det at jeg ruser meg iblant (som alle andre) gjør meg ikke til noen dårligere far slik jeg ser det..
Sist endret av xtapolapocetl; 22. september 2006 kl. 17:21. Grunn: typo
Sitat av Bothrops
Du mener feil.
.
.
.
.
.
....
Vis hele sitatet...
Folk har lov til å ha sine egne meninger og sitt eget liv. mxyzptlk prøvde her bare å gi deg en viss pekepinn på hvor lenge amf sitter i kroppen og derfor også hjelpe deg med spørsmålet.
har selv en "kid" og hva jeg bruker og ikke bruker kan være samme F så lenge jeg ikke gjør noe når jeg har han (helgepappa).
Så ikke kom å dømm noe sånt, da kan du heller holde dine meninger for deg selv.
Sitat av Loosinginlost
Noen som vet hvor lenge amfetamin sitter i kroppen etter lang tids forbruk av det? har fått beskje om utvidet urinprøvetaking og screening 2 ganger i uken for naroktika mistanke. Så veldig viktig at det er rene prøver. Noen som har erfaring med hvordan det kan unngåes og bli påvist og hvor lenge det er i kroppen når forbruket er høyt og langvarigt. Takknemlig for svar.
Vis hele sitatet...
Her

Her

Her

Og her

Det er ikke vanskelig å søke... ait?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hadde dette vært noe som min datter tok skade av ville jeg vært den første til og få henne på et trygt sted, men her er det ikke sånn. Har aldri utsatt min datter for noe skadelige ting, eller hatt henne med på noe narko turer el andre ting. Her er problemet litt større enn bare det at jeg er avhengig av amf.

var ment til han som syns at narkotika og kids var galt. Enig med deg til en viss grad. Aldri bra når det går for langt eller det skader ungenen ment til Bothrops
Å drikke vanlig tè er veldig vannlatende. Men om det rensker kroppen fort nok til at det ikke er spor av amf. er vanskelig å si. Det beror jo også på mende inntak. Spor av amfetamin kan ikke oppdages etter to-tre dager, vanligvis.
Når det er snakk om å `nyktre`seg opp før man skal ha besøk av ens barn, så virker det på meg som uansvarlig. Hva med nedturene etter en amfetamin-tur da? det er jo også endel av rusen. Barna kjenner sin far og sin mor. De merker fort forandringer på ens psyke, stemning, og dagshumør, og kan bli veldig uttrygge på denne stadige forandretheten.
Slike ting skal man ikke utsette sine barn for!
Vær den faren du er, uten rus! Det tåler de godt!
Nå begår du samme feilen som Bothrops (som av en eller annen grunn ikke er utestengt? Hm.) og begir deg inn på moralske aspekter av en urelatert sak som ble brukt som et eksempel på hvor lenge amfetamin sitter i blodet.

Jeg ser ikke noe i veien for en tråd som omhandler dopbruk og moral, men det burde da tas i en egen tråd, ellers anses det som moralisering og er ikke bare irriterende, men også i strid med reglementet.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Dere har begge rett. Bittelitt moral er lov, så sant det står sammen med noe konstruktivt, men hovedsakelig skal man starte egne tråder for slike debatter. Vi har jo alle meninger om ting og tang...

Innlegg som Bothrops kom med før i tråden er innlegg som vanligvis ville blitt slettet, men av en eller annen grunn fikk det stå. Jaja, når det uansett har blitt kommentert så mye så får det vel bli stående

Hmm, ordla meg litt feil der. Bittelitt moral er ikke LOV, men hvis det er for mye arbeid å flette det ut fra et ellers konstruktivt innlegg så får det stå.
Sist endret av Tias; 23. oktober 2006 kl. 15:58.
Vet ikke helt om jeg vil støtte denne type omvendt moralisme.
Kanskje bedre om jeg heller blir tatt av `plakaten`da!
Synes jo at det må være `lov`å komme med formaninger til og med her inne på dette forumet når barn (eventuellt) er med i blidet. (dette på et generellt grunnlag)

Ellers alt godt!