![]() |
|
|
|
#42 |
|
Medlem
|
hadde vert stilig hvis Mange fra forumet her hadde samla seg å dratt dit samtidig da!
![]() jeg kunne sikkert fått med meg en haug med folk ![]() eneste problemet kan være transport. Jeg har en 5 seters bil, så jeg kan bare ha med meg 5 av vennene mine... men jeg kan sikkert få tak i fler som vil bli med :P |
|
Hvis dyr ikke var ment for å spises, hvorfor er de da laget av kjøtt?! :P
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Medlem
|
Tenkte også på at det hadde vært fett å dratt mange. Eneste som da er kjedelig er at det vil tiltrekke en del oppmerksomhet. Og det er jo noe man helst vil slippe siden det er "Adgang forbudt" der.
Noen som har google earth som kan se om de finner de to andre husene i lier? Og legge ut bilde eller noe her, sitter på en maskin som ikke greier å gjøre google :P [offtopic] hehe, fett at folk veit hvor slemmestad er da :P trodde det var sånn bortglemt plass ![]() [/offtopic] |
|
Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse!
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av Lasse
Tenkte også på at det hadde vært fett å dratt mange. Eneste som da er kjedelig er at det vil tiltrekke en del oppmerksomhet. Og det er jo noe man helst vil slippe siden det er "Adgang forbudt" der.
Noen som har google earth som kan se om de finner de to andre husene i lier? Og legge ut bilde eller noe her, sitter på en maskin som ikke greier å gjøre google :P [offtopic] hehe, fett at folk veit hvor slemmestad er da :P trodde det var sånn bortglemt plass ![]() [/offtopic] så i forhold til hvor mange som bor der, så er det mer dop i slemmestad enn i oslo :P og jeg vet ganske godt hvor det er, siden jeg bor 5 minutter unna :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Medlem
|
tergi: i know, bor midt i :P men dette får taes i en annen tråd hvis ikke blir denne litt offtopic :P
edit: på bildet under er det hus 1 jeg har vært i... Og de eneste andre jeg ser som kan være noe er de i ring 2... |
|
Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse!
|
|
|
|
Sist endret av Lasse; 3. august 2006 kl. 12:18.
|
|
|
#48 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av abho
Her er bilde av område..
Vel, ettersom jeg har forstått ihvertfall... Ah, BTW så er jeg også med på en evt "utflukt", men jeg har bare en bil med 2 seter så jeg får ikke tatt med meg så mange akkurat.. Men jeg har stor lastekapasitet da, tilfelle det er noen som har lyst til å erfare hvordan det er å sitte i et lite lasterom på vei til en av norgeshistoriens verste psykiatriske avdelinger hihi
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av Fukaniso
Det der er, så vidt jeg vet, et bilde av Lier Psyk.. Dikemark, som ble bygget i 1905, ligger i Asker, ikke så veldig langt fra Liertoppen.. Ganske stor forskjell egentlig :P
Vel, ettersom jeg har forstått ihvertfall... Ah, BTW så er jeg også med på en evt "utflukt", men jeg har bare en bil med 2 seter så jeg får ikke tatt med meg så mange akkurat.. Men jeg har stor lastekapasitet da, tilfelle det er noen som har lyst til å erfare hvordan det er å sitte i et lite lasterom på vei til en av norgeshistoriens verste psykiatriske avdelinger hihi![]() eller en helg. vet ikke hvor mange jeg klarer å dra med... men jeg kjenner jo et par som liker å tøffe seg, så de blir sikkert med :P Kanskje vi får med lasse også :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Medlem
|
Bor i lier så har vært der endel ganger.. ikke så skummelt som dere vil ha det til... Lobotomeringa skjedde for veldig lenge siden litt lenger unda og nå finnes det ingen mordere å slikt på lier sykehus.. bare vanlige pasienter... men på dikemark finnes det gærninger der.. men kan gi ett tips, på rom G11 på lier er det der de aller værtse ble oppbevart intil de ble flyttet til dikemark..
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Medlem
|
På Lier nedlagte psykiatrisk senter, pleier det noen ganger og være narkomane folk. Men jeg blir gjerne med på en utflykt, er bare 5 km fra meg
![]() Moren & Faren min var før ambulanse kjørere, og hun fortalte meg at en gang måtte de ut og leite etter en fyr som hadde rømt fra det psykiatriske senteret, og han hengte seg oppe i skogen. |
|
|
Sist endret av #Conex; 3. august 2006 kl. 14:23.
|
|
|
#52 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av xero_killer
Bor i lier så har vært der endel ganger.. ikke så skummelt som dere vil ha det til... Lobotomeringa skjedde for veldig lenge siden litt lenger unda og nå finnes det ingen mordere å slikt på lier sykehus.. bare vanlige pasienter... men på dikemark finnes det gærninger der.. men kan gi ett tips, på rom G11 på lier er det der de aller værtse ble oppbevart intil de ble flyttet til dikemark..
Var jo avdeling B som var værst, del B-31. Det er jo tredje etage på B-bygge. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av Pumpkin
Var jo avdeling B som var værst, del B-31. Det er jo tredje etage på B-bygge.
/Offtopic: Avd G er da forsåvidt Akuttenheten.. Tilfelle noen lurte.. |
|
|
Sist endret av Fukaniso; 3. august 2006 kl. 14:47.
|
|
|
#57 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av Pumpkin
Heh, ser ut som alle @ freakforum har sjekka ut de bildene jeg la ut
Om noen har en plass jeg kan uppe, så kan legge de ut så resten får sett ![]() |
|
<3 C#
Stigern.Net |
|
|
|
|
![]() |
| Sosiale bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 uregistrerte) | |
| Trådverktøy | |
|