![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#3 |
|
Kommer helt an på hva du skal ha.. altså, type anlegg. Ettersom du skrev cd/_dvd_, regner jeg med at du skal ha 'hjemmekino'? I tilfelle må du selvfølgelig kjøpe Dolby Digital 5.1... men, hvis du bare skal høre på musikk får du forsjåvidt mer lyd for penga hvis du kjøper stereo. Iallefall generellt..
| |
|
"..Dan..............Dan... its someone on the phone again.... i think its your neighbours again... yeah, they want you to turn the music down... yeah... i'll tell them..." -Lisa Lashes
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
off topic
Sitat:
Opprinnelig postet av Carlo
Kommer vel litt ann på hva du skal spille, selvom du sier HiFi. Mener nemlig å huske at du hørte mye på klassisk musikk..? Bruker liksom ikke samme anlegg til Bach som Scooter liksom.
| |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Re: off topic
Sitat:
Hvem faen er det som bruker anlegget til scooter uansett?
| |
|
Nothing quite reveals that you have a large penis like the speed of your CPU and how much RAM you have
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enkelt og greit. Bruk dine egne ører!
Du kan få en del for den prisen, men skal du ha surround blir det kanskje litt lite. Jeg liker hi-fi klubben, men ikke alle er enige med meg. MEN! jeg gå å lytt til forkskjellige ting og ikke la folk innbille deg at du hører ting du ikke hører.... | |
|
Så var det sagt..
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Til 10-15k burde du kunne få deg et fra Hi-Fi Klubben , de er øverste myndighet på området.
Ellers er det jo bare å gå på elkjøp, bonus, whatever... | |
|
-Hellfire and damnation is waiting at the end of the line- |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|