![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#4 |
|
Sitat: Originalt skrevet av personbil
takker
så bra ut detEr Guild wars factions et spill du betaler for i måneden som omtrent alle andre?
| |
|
Det e itjnå som kjem tå sæ sjøl!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hvis du vil ha en mer complex/lang varig mmorpg burde du ta en titt på FFXI.. Kom nettop en ny expansion pack til det med 2 klasser(som gjør at det er 17(?) klasser totalt) og 40 nye områder. Utrolig bra spill som kan garantert få deg hektet
![]() Det eneste som er _dårlig_ med det er at det er er litt vanskelig å kom i gang med det. Men det er kanskje derfor det er meget lite fjortiser som spiller det | |
|
Alt kan repareres..
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vel, om du har lyst til å prøve noe annet kan du prøve KoL (KnightOnline). Grafikken er ikke så veldig bra, men spillet er faktisk ganske gøy
Du kan finne det på www.knightonlineworld.com Enjoy
| |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nå kommer LOTR online snart
http://www.thelordoftheringsonline.com/ begynner å bli litt lei av wow nå..
| |
|
gegen die dummheit kämpfen selbst die götter vergebens
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Se om du finner noe i denne posten: http://www.freakforum.nu/forum/showt...ghlight=mmorpg
| |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sist endret av milo9000; 21. mai 2006 kl. 16:15.
Grunn: Typo
|
|
|
#12 |
|
Driver å installerer FlyFF nå, kan gi deg tilbakemelding om hva jeg synes om det.
EDIT: Førsteinntrykket var ikke meget bra, men kan godt hende det er bedre utti :P | |
|
|
Sist endret av Berre; 21. mai 2006 kl. 16:35.
|
|
|
#13 |
|
Sitat: Originalt skrevet av goillum
Driver å installerer FlyFF nå, kan gi deg tilbakemelding om hva jeg synes om det.
EDIT: Førsteinntrykket var ikke meget bra, men kan godt hende det er bedre utti :P (hvis du spiller det :P )
| |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Guild Wars er bra, men det er ikke et MMORPG. Det er som WoW sine instances, så du beveger deg overalt i et party. PvP'en er bra.
har bare en ting å anbefale å sjekke ut: Age of Conan! Det blir dat shilzzle! Fuck LOTR og D&D. Her er det realtime combat og head-chopping for alle penga
| |
|
Defy the laws of tradition!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jeg lastet ned flyff, installerte og prøve å spille det. Jeg likte ikke det. Er level 5, så kansje det har noe å si. Kontroll og grafikk var screwed. Så flyff var ikke noe for meg!
edit: Må legge til at det er gratis, så det har nok mye å si! :-) Virker som et eller annet billig søppel. | |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|