Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 20. mai 2007, 16:19   #21
Dodecha
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar

Registreringsdato: nov 2003
Sted: Tangent Universe
Subkulturell kapital: 3733
Sitat: Originalt skrevet av peta
Hvilke av RC-stoffene er det som ligner mest på MDMA som rus?
Det kan bli veldig subjetivt, folk har jo solgt GHB som 'flytende ecstacy'.
2C-i har blitt solgt som ecstacy har jeg hørt, men jeg synes ikke det man kan sammenligne de, ettersom MDMA gir empati, lykke, oppstemthet mens 2C-i er et slags lysshow i pulverform, uten noe særlig bodyload, men null empati, og ikke i nærheten av oppstemtheten man har på MDMA.

Det må isåfall bli et av analogene etc.(MDE, MDA).

Gammel 20. mai 2007, 16:25   #22
Nichotin
«Joo-jeok»
Nichotin's Avatar

Registreringsdato: jan 2002
Sted: Pyongyang
Subkulturell kapital: 3428
MDA kan ikke sammenliknes med MDMA som sådan. Stoffene er kjemisk sett ganske like, men effektene er relativt forskjellige. Hvis jeg skulle plukket kandidatene måtte det i så fall være bk-MBDB (butyl(one)), bk-MDMA (methylone) eller bk-MDEA (ethylone).

Norsk Dvorak på Doomtech.net
Inneholder drivere og instruksjoner for Linux, Mac OS X og Windows.
Sist endret av Nichotin; 20. mai 2007 kl. 16:29.
Gammel 22. mai 2007, 18:06   #23
kontakt

Registreringsdato: mar 2006
2C-B er vel strengt tatt ikke å regne som RC lenger? Ligger masse info om det på Erowid og der er det heller ikke merket som RC.

BTW har selv hatt fine opplevelser på 2C-B, synes det gir en mildere psykedelisk rus enn for ekspempel sopp, sett bort i fra at det er langt mer visuelt (det er ikke på hallisene graden av psykedelisk opplevelse ligger).
Sist endret av kontakt; 22. mai 2007 kl. 18:19.
Gammel 28. juni 2007, 23:33   #24
peta
peta's Avatar

Registreringsdato: okt 2006
Sted: Fraggelberget
Subkulturell kapital: 2
Det virker som 2C-B har blitt nokså utbredt for tiden. Flere og flere som prøver dette, og lettere tilgang på det enn for et drøyt år siden. Har ikke merket noe negativt med dette stoffet enda, men 2C-E derimot gir meg muskelkramper som kommer i bølger.

Etter å ha søkt litt på forumet kunne jeg ikke finne noen erfaringer rundt nasalt inntak av 5-meo-dipt. Lurer på om noen har noen formeninger rundt snorting av dette stoffet. Erowid har kun skrevet om oralt inntak/dose. Er det ansett som trygt som med f.eks. 2C-B og 2C-E, eller kan det ha dødelige utfall som med 2C-T-7?
Gammel 28. juni 2007, 23:41   #25
Gest
Gest's Avatar

Registreringsdato: okt 2006
Sted: Trondheim
Subkulturell kapital: 49
Jeg tror ikke det er til å anbefalle. Ta det heller oralt, eller begynn med små doser nasalt, evt. Siden det ikke står noe om et på erowid bør du ikke gå utifra at det går bra.
Gammel 25. august 2007, 15:43   #26
LaFayette

Registreringsdato: aug 2007
2-dpmp

Er det noen som har hørt noe om en en drog kallad "desoxypipradrol" eller "2-diphenylmethylpiperidine"? Skall vare en mye potente og langvarig stimulantia. Jeg har fått lite av en venn som liker det og undrer om jeg ska våge prove. Er lite redd med tanke på varagtiheten.

Tag!
Sist endret av Nichotin; 31. oktober 2007 kl. 14:03. Grunn: Endret spelling på desoxyen tilbake igjen
Gammel 25. august 2007, 15:58   #27
Dodecha
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar

Relativt nytt stoff på 'markedet', jeg hadde aldri hørt om det før jeg tok meg en liten søkerunde nå.

Det hylles visst av folk som liker stimulanter, noen få nevner at det eneste som kan slå det er ren metamfetamin.
Om dette er i samme klassen, noe endel påstår, ville jeg utøvd forsiktighet, metamfetamin er kjent for å gi vrangforestillinger i større doser.

Her fant jeg en tråd om det: http://www.bluelight.ru/vb/showthrea...291179&page=11

Som med alle nye substanser, også kjent som Research chemicals, ville jeg utøvd stor forsiktighet, ettersom dette er et nytt stoff, uten noe kliniske tester e.l. å vise til.

Gammel 18. september 2007, 22:51   #28
ONETOOMANYMORNI
ONETOOMANYMORNI's Avatar

Registreringsdato: jul 2007
Sted: oslo
Subkulturell kapital: 3
hadde en uventet, sterk opplevelse på 2C-B for en 2 måneders tid tilbake: jeg og noen kompiser hadde vært på byen en fredag, fått på endel cola og masse alkohol. vi holdt det gående til 11-12 tiden på lørdags morran, da begynte jeg å bli ganske dritta og sliten, lå litt rundt på gulvet og skreik og holdt på (skikkelig fylla for å si det sånn) en kompis av meg fant ut at vi trengte litt pepper for å våkne litt. så han tok taxi for å ordne og var tilbake ganske kjapt. når han kom inn så var han ikke treg om å få lagt opp en liner. han så vel at jeg trengte litt så han la opp en skikkelig feit en. det var hvertfall en 0,2er.

jeg sniffa dette, helvete som det svei. jeg gikk rett på dass å prøvde å få orden på nesa mi. så er det vel en god halvtime- time som jeg ikke husker no av, når jeg "våkna" fra det igjen var det helt sykt mye som skjedde, farger overalt, jeg husker jeg lå på tregulvet og sa til kompisen min "fy faen dette her er psykedelisk" uten å egentlig helt skjønne hvorfor. det var som om noen hadde malt hele leiligheten i en psykedelisk lakk, det var halliser overalt selv om jeg hadde øyene åpne eller lukket. deretter husker jeg ikke en dritt de neste 4-5 timene. venna mine hadde ringt giftsentralen og dem hadde bedt ham om å sende meg til legevakta, men han så ann situasjonen og lot meg være. dem stakk ut igjen på byen i 18-19 tiden, jeg lå igjen men jeg husker ikke så mye av dette.

i 20-21 tiden fikk kompisen en telefon av han som hadde solgt oss peppern, som var drittbekymra og spurte om vi hadde tatt no og forklarte at vi hadde fått feil pose, vi hadde fått 2C-B istedenfor. kompisa slang seg på den første taxin de så og kjørte hjem. når dem kom inn døra fant dem meg inne på rommet til marius i fosterstilling, jeg var helt ute. hadde ikke sjangs til å skjønne hvor jeg var engang... dem fikk forklart meg hva som hadde skjedd men det tok litt tid før jeg skjønte det, var skikkelig i drømmeverden og bare satt å stirra på veggene som var fulle av rennende farger mens jeg hørte på kompisene pratet om kvelden og alt det sinnsyke som hadde skjedd. i en liten periode var visst halve trynet mitt lamt, det så visst helt sjukt ut. jeg prøvde å kommunisere, men det ble bare bliadregv€gikohvla. tror jeg fikk sove sånn rundt 11-12 tiden på søndag, da var jeg extremt kjørt, både fysisk og psykisk.

har litt erfaring med flein og diverse sopper, har testa LSD en gang sammen med extacy, så jeg har vært borti psykedeliske før, men jeg hadde ikke hørt om 2C-B før jeg var på det selv:=) alt ialt en ganske sjuk tur iogmed at jeg ikke helt visste hva som skjedde... men så stor dose som jeg fikk i meg er visst nok til å stryke med a.....

er ikke så flink til å få det ned på arket og i tillegg er det mye jeg ikke husker, så jeg håper den ikke ble for slitsom å lese....
Sist endret av Sinister; 18. september 2007 kl. 22:56. Grunn: avsnitt er en fin bil
Gammel 18. september 2007, 22:59   #29
Sinister
Galactoid
Sinister's Avatar

Registreringsdato: jun 2003
Sted: Eventyrland
Subkulturell kapital: 653
Sitat: Originalt skrevet av mor1o
hadde en uventet, sterk opplevelse på 2C-B for en 2 måneders tid tilbake: jeg og noen kompiser hadde vært på byen en fredag, fått på endel cola og masse alkohol. vi holdt det gående til 11-12 tiden på lørdags morran, da begynte jeg å bli ganske dritta og sliten, lå litt rundt på gulvet og skreik og holdt på (skikkelig fylla for å si det sånn) en kompis av meg fant ut at vi trengte litt pepper for å våkne litt. så han tok taxi for å ordne og var tilbake ganske kjapt. når han kom inn så var han ikke treg om å få lagt opp en liner. han så vel at jeg trengte litt så han la opp en skikkelig feit en. det var hvertfall en 0,2er.

jeg sniffa dette, helvete som det svei. jeg gikk rett på dass å prøvde å få orden på nesa mi. så er det vel en god halvtime- time som jeg ikke husker no av, når jeg "våkna" fra det igjen var det helt sykt mye som skjedde, farger overalt, jeg husker jeg lå på tregulvet og sa til kompisen min "fy faen dette her er psykedelisk" uten å egentlig helt skjønne hvorfor. det var som om noen hadde malt hele leiligheten i en psykedelisk lakk, det var halliser overalt selv om jeg hadde øyene åpne eller lukket. deretter husker jeg ikke en dritt de neste 4-5 timene. venna mine hadde ringt giftsentralen og dem hadde bedt ham om å sende meg til legevakta, men han så ann situasjonen og lot meg være. dem stakk ut igjen på byen i 18-19 tiden, jeg lå igjen men jeg husker ikke så mye av dette.

i 20-21 tiden fikk kompisen en telefon av han som hadde solgt oss peppern, som var drittbekymra og spurte om vi hadde tatt no og forklarte at vi hadde fått feil pose, vi hadde fått 2C-B istedenfor. kompisa slang seg på den første taxin de så og kjørte hjem. når dem kom inn døra fant dem meg inne på rommet til marius i fosterstilling, jeg var helt ute. hadde ikke sjangs til å skjønne hvor jeg var engang... dem fikk forklart meg hva som hadde skjedd men det tok litt tid før jeg skjønte det, var skikkelig i drømmeverden og bare satt å stirra på veggene som var fulle av rennende farger mens jeg hørte på kompisene pratet om kvelden og alt det sinnsyke som hadde skjedd. i en liten periode var visst halve trynet mitt lamt, det så visst helt sjukt ut. jeg prøvde å kommunisere, men det ble bare bliadregv€gikohvla. tror jeg fikk sove sånn rundt 11-12 tiden på søndag, da var jeg extremt kjørt, både fysisk og psykisk.

har litt erfaring med flein og diverse sopper, har testa LSD en gang sammen med extacy, så jeg har vært borti psykedeliske før, men jeg hadde ikke hørt om 2C-B før jeg var på det selv:=) alt ialt en ganske sjuk tur iogmed at jeg ikke helt visste hva som skjedde... men så stor dose som jeg fikk i meg er visst nok til å stryke med a.....

er ikke så flink til å få det ned på arket og i tillegg er det mye jeg ikke husker, så jeg håper den ikke ble for slitsom å lese....
Om du snorta 0,2g med 2c-b fikk du en ganske så syk dose. Når jeg snorter så tar jeg max 10-15mg. Det holder i lange baner for meg. Tenk hvor mye mer du tok.

Nothing of itself is good or evil; only the manner of its use makes it so.
Gammel 18. september 2007, 23:01   #30
battlecaT
battlecaT's Avatar

Sted: 420
Subkulturell kapital: 33
Oi, en vanlig liner med amf bør ikke forveksles med 2C-B, doseringen nasalt på de stoffene er mildt sagt litt forskjellige, ihvertfall hvis du ikke har erfaring med det fra før..

Menmen, godt lesing ihvertfall

~real life fantasy~
Gammel 19. september 2007, 09:36   #31
rbt
rbt's Avatar

Registreringsdato: des 2006
Sted: Smoke weed every day
Høres ganske sykt ut
God lesning
Gammel 21. september 2007, 13:25   #32
ONETOOMANYMORNI
ONETOOMANYMORNI's Avatar

Sted: oslo
Subkulturell kapital: 3
Ja det var ganske sjukt, men jeg har alltid hatt lyst til å se noen "ordentlige" halliser, og det fikk jeg faen meg der hehe men det gikk ganske bra , med huet mitt i ettertid tenker jeg på. Det kunne vel gått ganske så mye verre...
Gammel 22. september 2007, 17:44   #33
Trespasser
Trespasser's Avatar

Registreringsdato: nov 2006
Sted: Vestlandet
Fikk testet 2c-b i går. Må si jeg likte trippen meget bra. Svei litt i nesen i starten, som alle vet. Var ikke så gale som jeg hadde forventet. Kammeraten min ble litt kvalm og spydde. Etter detta var han helt fin. Musikk, lys og generelt hele greia var rått. Dette var på ca 6mg nasalt. Musikken hadde mye å si på det visionelle. Ved kjappe rytmer ble hallisene mer intense. Ble også litt anspendt når det var veldig pågående musikk. Roet det lett ned med roligere rytmer. En styrer mao. trippen ganske mye med musikken.
Gammel 25. september 2007, 11:06   #34
battlecaT
battlecaT's Avatar

Hvordan kan man identifisere 2C-B pulver?

Hvordan kan man identifisere 2C-B i kapsel?

~real life fantasy~
Gammel 25. september 2007, 12:45   #35
Dodecha
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar

Sitat: Originalt skrevet av battlecaT
Hvordan kan man identifisere 2C-B pulver?

Hvordan kan man identifisere 2C-B i kapsel?
Det kan man ikke med mindre man har tilgang på et laboratorium, du kan kjøpe en såkallt EZ-test (søk på google), som kan påvise at et stoff finnes i et pulver e.l. men testen kan ikke garantere at alt i kapselen/pulveret er 2c-b.

Gammel 25. september 2007, 13:08   #36
Trespasser
Trespasser's Avatar

Registreringsdato: nov 2006
Sted: Vestlandet
Er det egentlig andre stoffer som inntas i like lav dose som 2c-b? Utenom de andre research chemicals'ene? Det jeg tenker på er at om en tar en så lav dose, si 5mg, bør det ikke være så farlig hva man får i seg? Så lenge det ikke er gift såklart...
Gammel 25. september 2007, 14:05   #37
Sky
Nifty
Sky's Avatar

Registreringsdato: des 2006
Sted: UiO
Subkulturell kapital: 1936
Hvis du tror det er 2c-b du har fått, og tar f.eks rundt 10mg av dette og det viser seg at det er noe annet, så er doseringen såpass lav i forhold til det eventuelle stoffet som er der at du antagelig ikke kjenner noe særlig i det hele tatt. Men om du ikke tror det er 2c-b, men et annet stoff med høy dosering og tar dette i doseringen den krever for å få funk, og det viser seg å være 2c-b allikevel er det en helt annen sak. Da kan det begynne å bli risikabelt.

"If history reveals any categorical truth, it is that an insufficient taste for evidence regularly brings out the worst in us" -- Sam Harris
Gammel 20. oktober 2007, 12:22   #38
battlecaT
battlecaT's Avatar

Hvordan kan man forhindre neseblødning ved nasalt inntak av 2C-B?

~real life fantasy~
Gammel 20. oktober 2007, 12:38   #39
mentalmelt
忍者
mentalmelt's Avatar

Registreringsdato: feb 2004
Sted: Oslo
Subkulturell kapital: 11907
Hvis man blør neseblod ved nasalt inntak av 2C-B så bør man bare la være i innta det på den måten. Det er ikke noe som kan forhindre saltet i å etse på nesegangen, så hvis man først har vært så smart og snorta det opp i en nese som ikke tåler det, så blir man nødt til å ta konsekvensene av det også..

Sist endret av mentalmelt; 20. oktober 2007 kl. 13:23.
Gammel 23. oktober 2007, 16:10   #40
Katcha
Katcha's Avatar

Registreringsdato: okt 2007
Sted: Shashi
Sitat: Originalt skrevet av peta
Hvilke av RC-stoffene er det som ligner mest på MDMA som rus?
Bzp + Tfmpp
"1:1 ratio (BZP/TFMPP) produced parallel increases in dialysate 5-HT
and DA; a 3 mg/kg dose of BZP/TFMPP mirrored the effects of MDMA.
At a 10 mg/kg dose"

eller Metylone..
Lukket tråd
Trådverktøy