|
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Diskettstasjonen leser ikke!
Har et problem med diskettstasjonen min. Den er koblet til og i winXP så står det at den er ingen problemer, men winXP lyver!
Når jeg setter inn en diskett, så prøver ikke diskettstasjonen å lese disketten. Noen som vet hva som er galt? Takker for alle tips! | |
|
|
|
|
|
#2 |
|
virket den før, eller har du akkuratt innstalert den ? dobbelt sjekka så kabelen står riktig i ?
| |
|
<Kakcoo> Lite får en til å føle seg så mandig som når man står å freser egg og bacon i panna med morgenkåpe og halvslapping etter en god runk.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Den har alltid virka, men skal sjekke kabelen. Kan være jeg tok den ut da jeg tok i den nye harddisken.
Edit: Sjekka kabelen nå. Fikk en feilmelding under oppstart, så jeg vil tro at det ikke er det som er problemet | |
|
|
Sist endret av sagn_jdi; 22. juni 2004 kl. 19:24.
|
|
|
#4 |
|
nFF Crew
|
feilmelding? hva slags feilmelding?
|
|
Enhver mening tilstrekkelig langt fra din egen, er umulig å se på som annet enn galskap.
Torrent invites - Digitalt Personvern |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
nFF Crew
|
Tror du bør satse på:
a) ny diskett b) ødelagt lesehode på diskettstasjon (aka, skaff deg en ny stasjon) |
|
Enhver mening tilstrekkelig langt fra din egen, er umulig å se på som annet enn galskap.
Torrent invites - Digitalt Personvern |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|