Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1040
Har så stor interesse for kryptovaluta. Men går treigt med bitcoin og altcoins.

Men mye skjer med Memecoins på solana. Er opp 1000x på enkelte. Tenkte å satse stort der nå.

Har trua på $Legs nå hvis noen lurte.

Hva tjener dere på for tiden?
Går treigt med altcoins? Hvordan verden er det du lever i?
Coins som har gått 1000x allerede tror jeg at jeg hadde hoppet over.
Haha elsker Shitcoins! Har Grindet sol (med mål om å akkumulere mer solana over tid, Nfts, Airdropfarming, shitcoin botting etc.) siden oktober og det har vært et helt drøyt marked tbh.

Tjener penger på airdropfarming, litt swingtrading, memecoin botting/sniping av pool launches, nfts og via leding protocols. Er så utrolig mange måter du kan generere en inntekt på via web3!

Håper du tjener gazzillions på $leg
OG $pepecoins fra 2016 (ikke $PEPE som ligger på exhanges. Det er også samme teamet som lager $BasedAi som nå er i testnet fase. Er allerede oppe 4-5000% på disse to siden jeg har akkumulert siden desember 2024, men det er fortsatt tidlig. Sjekk nettsiden deres, garanterer dg du vil bli intr! Www.pepecoins.io

$MAGA

$TRUMP