Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1615
Er det mye heroin og oxy i gatene i Oslo eller hvordan funker det? Bor ikke langt unna, men lenge siden jeg måttet ned nå tur.
setter pris på alle svar
Umulig å si, er ikke slik at det står noen oversikt noe sted over hvor mye av hvilke rusmidler som er i hver norske byer. Men er garantert mer Heroin enn Oxy.
Anonym bruker
"Sprudlende Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Umulig å si, er ikke slik at det står noen oversikt noe sted over hvor mye av hvilke rusmidler som er i hver norske byer. Men er garantert mer Heroin enn Oxy.
Vis hele sitatet...
Det kommer også an på hvor i landet du er – kjempelett å få tak i oxy hvor jeg bor – men kjenner omtrent ingen som selger heroin.
Enkelt hvor som helst visst man bruker darknet
Ja, begge deler er veldig tilgjengelig. Heroin er tilgjengelig i større kvantum på permanent basis, mens oxy kan være mer periodevis. Uansett er det nok av begge deler innenfor landets grenser, så hvis du tar deg en tur gjennom Oslo vil du iallfall få med deg all heroin du måtte trenge.
Oxy er noe som oftest selges «innendørs», altså blant bekjente, mens heroin som sagt finnes i stor skala over hele gata.

Oxy har nesten blitt helt stuerent å bruke(gjenspeiles på prisøkningen), mens heroin fortsatt er forbundet med hjemløse sprøytenarkomane, så selv om begge deler ofte brukes og kan kjøpes via samme personer, så er det nok enklest å få heroin på gata, og oxy via bekjente.
Takker for svar!
Jeg får ta en tur igjennom gatene:’D
Har sett det er vanskelig å få henda på oxy, så fort jeg har en kontakt, er hen sporløst borte igjen.
Darknet er så kronglete med betalingen..

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer også an på hvor i landet du er – kjempelett å få tak i oxy hvor jeg bor – men kjenner omtrent ingen som selger heroin.
Vis hele sitatet...
Står Oslo)
Sist endret av BobVivaley; 14. oktober 2023 kl. 14:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Enkelt hvor som helst visst man bruker darknet
Vis hele sitatet...
Da skal man være greit desperat. Sist jeg sjekka der inne så kostet det nesten 3 ganger mer for en pille enn det jeg betalte når jeg kjøpte noen lokalt, så syntes jeg det er bedre å kjøpe heroin til en brøkdel av prisen uansett.

Jeg forstår at folk som er nysgjerrige kjøper en pille, men jeg håper ikke folk med en avhengighet er dumme nok til å dekke hele forbruket sitt ved å støtte de som selger på nettet til slike priser.

Skal ikke diskutere noe konkret pris, men jeg har sett selgere melke kundene sine så hardt at to esker(120 piller totalt) med oxy nesten tilsvarte 100k kroner. Det er så kynisk at det minner om businessmodellen til norske headshops.

Dere som støtter slikt ved å faktisk kjøpe fra sånne folk ødelegger for alle andre. Prisen hadde havnet på pre-covid nivåer om folk satt ned foten.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Da skal man være greit desperat. Sist jeg sjekka der inne så kostet det nesten 3 ganger mer for en pille enn det jeg betalte når jeg kjøpte noen lokalt, så syntes jeg det er bedre å kjøpe heroin til en brøkdel av prisen uansett.

Jeg forstår at folk som er nysgjerrige kjøper en pille, men jeg håper ikke folk med en avhengighet er dumme nok til å dekke hele forbruket sitt ved å støtte de som selger på nettet til slike priser.

Skal ikke diskutere noe konkret pris, men jeg har sett selgere melke kundene sine så hardt at to esker(120 piller totalt) med oxy nesten tilsvarte 100k kroner. Det er så kynisk at det minner om businessmodellen til norske headshops.

Dere som støtter slikt ved å faktisk kjøpe fra sånne folk ødelegger for alle andre. Prisen hadde havnet på pre-covid nivåer om folk satt ned foten.
Vis hele sitatet...
Vanlig norsk pris på darknet er 800-1200,- for 1 pille på 80 mg. Altså, minst 10,- per måned.

Jeg bestiller kun oxy og andre opioder fra utlandet. Norske markedet er uaktuelt.

Han jeg kjøper av nå sender fra United Kingdom. Jeg kjøper 50 stk på 30 mg per stk. Prisen er rundt 2500,-
Bestilt fra han 4 ganger til nå og alt har kommrt gjrnnom.
De påstår de annonsen at stealthen beskyttet mot X ray, alt tyder på at deh kanstemme. Leveringsprosenten er på rundt 98-100% og de har sendt til over 1000/2000 når man regner med alle deres bestillinger.

Send pm for mer info ang. Hvem jeg bestiller av. Har bestilt siden rundt den 19. Juni.

Gjennomsnittlig er uansett alt billigst på darknet. Spesielt visst du bor ute på landet eller et tettsted med 5000 eller mindre innbyggere.

En selger på Archetyp har f.eks. 135 piller de selger til 173 euro. Altså 2000,-
Også har de 1000 Valium til 7000 norske kroner/606 euro.

Vanlig pris på 1000 Valium/Bensedin på darknet er 9000-11.000,-

Og de har, ikke mye igjen, men de har litt Somadril igjen.
500 mg Somadril. 30 piller til 216 euro/2500 nok. 60 piller til 346 euro/4000 nok.

Send meg pm for mer hjelp eller info

Anbefaler å bestille fra land som USA, Canada, Australia, Danmark, Finland og muligens Sverige. Har selv dårlig erfaring med de. Med andre ord; bestill fra der folk aldri eller nesten aldri bestiller fra.

Spesielt ikke bestill fra Øst-Europa. bortsett fra kanskje Estland. Muligens også Ukraina er trygge nå, siden mange som sender brev og ting fra og til Ukraina nå.

Hold dere unna Polen, Nederland. Tyskland er muligens litt mer risikofullt som England. Var iallefall det før. Mulig de er like risikofylte nå, og England er ikke særlig risikofylte nå.

Men same rules applies as befor; bruk alltid falsk postkasse når dere bestiller fra utlandet. Aldri bruk postboks, med mindre dere vil bli tatt.

Vurderer å begynne med drop shipping nå. Nå som så lite blir tatt.
Sist endret av einsteindragon; 14. oktober 2023 kl. 15:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BobVivaley Vis innlegg
Er det mye heroin og oxy i gatene i Oslo eller hvordan funker det? Bor ikke langt unna, men lenge siden jeg måttet ned nå tur.
setter pris på alle svar
Vis hele sitatet...
Det hjelper med lyrica på opiater det forsteker det 10 ganger så mye da vet du det ikke dø
Sitat av trulserado Vis innlegg
Det hjelper med lyrica på opiater det forsteker det 10 ganger så mye da vet du det ikke dø
Vis hele sitatet...
Kan en mod komme å banne denne nissen snart?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei. Vet dere om et trygt sted å bestille fra? Tenkte bestille litt heroin og oxycontin, men er bekymret det blir oppdaget i toll...