Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 694
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Hei, jeg lurte på om noen av dere kjenner til noen gode psykologer i Stavanger-området?

Jeg ønsker å snakke med noen i det private og IKKE i det offentlige.

Det er best hvis psykologen er erfaren på disse områdene:

Dissosiative lidelser
CPTSD
Schizo lidelser (Spesifikt de som ikke er Schizofreni)
Ja jeg kjenner to stykker som praktiserer i Stavanger. Det jeg kan si med fullstendig sikkerhet er at de ikke vil få pasienter overført via et forum som dette eller internett generelt
Sist endret av noguhso; 3. oktober 2023 kl. 13:39.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Trådstarter
Jeg spør her fordi jeg ikke vet hvem jeg skal spørre i mitt eget venne og familienettverk, da det kommer til å rykke noen øyenbryn når jeg never hvilke felt jeg ønsker at psykologen er spesialisert på.


Jeg trenger ikke personlig henvisning fra deg noguhso, og om det er andre her inne som vet om erfarne psykologer kan dere gjerne sende info i direktemelding.

Om de eventuelle psykologer utelukker kunder bare fordi de spør om hjelp på "det forumet" kan de heller kose seg med sine ledige ulønnede timer.
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Jeg spør her fordi jeg ikke vet hvem jeg skal spørre i mitt eget venne og familienettverk, da det kommer til å rykke noen øyenbryn når jeg never hvilke felt jeg ønsker at psykologen er spesialisert på.


Jeg trenger ikke personlig henvisning fra deg noguhso, og om det er andre her inne som vet om erfarne psykologer kan dere gjerne sende info i direktemelding.

Om de eventuelle psykologer utelukker kunder bare fordi de spør om hjelp på "det forumet" kan de heller kose seg med sine ledige ulønnede timer.
Vis hele sitatet...
Neida jeg forstår det. Jeg hadde heller aldri gitt deg en anbefaling uansett hvor du hadde vært i Norge. Du kan eventuelt ta en titt her : https://www.legelisten.no/ og sorter utifra psykiater eller psykolog

Hva som har fungert for mange eller noen trenger absolutt ikke fungere for deg. Jeg studerer selv psykologi profesjon og kanskje ha noen tips, nøl ikke med å sende meg en pm
Sitat av noguhso Vis innlegg
Ja jeg kjenner to stykker som praktiserer i Stavanger. Det jeg kan si med fullstendig sikkerhet er at de ikke vil få pasienter overført via et forum som dette eller internett generelt
Vis hele sitatet...
Pasienter fra et forum som dette? Er det noe galt med menneskene som bruker forumet? Du kjenner jo TO stk, hvorfor vil de kjenne deg som henger her såpass mye?