Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 538
Fra Lørdag til natt til mandag har jeg inntatt Ca 2.5g Cola, 3g heroin, x3 30mg aduvanz daglig hver dag til idag, xanor, rivotril, diazepam, 4-5g ketamin (ck) , 300mg ecstasy og etpar lapper syre. Gikk litt utav styring i helga ettersom jeg ble ganske full og har junkie og reseptjunkie historikk siste 13 åra.

Og idag har jeg inntatt rundt 34mg ksalol (xanor), 70mg Diazepam, 120mg aduvanz, 6-7000mg Neurontin og holder på å fullføre en flaske vodka (liten en, 50dl)


Spørsmålet mitt er da, hvilke av disse hvil vises på urinprøve om 8 dager? (7.sept)

Neurontin og benzo går fint siden jeg har resept på det.

Er jeg safe? Burde jeg utsette igjen?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare benzo som vil komme opp på test etter en uke så du er good
Xanor ca 4-7 dager, omdanningstoffet ca kan påvises 1-2 uker. rivotril ca 1 uke, diaz ca 1-4 uker. colaen ca 2-4-7.dager, Heroin er du trygg fra hvertfall, Ket sitter vanligvis opp til 14 dager. Du kjører litt hardt på. Kan gå dog men skal være heldig.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I helvete for et forbruk du har. Jeg forsøker å sette meg inn i hvordan en tidslinje over en helg ville sett ut men jeg får det ikke til å stemme. Er det sant er hjertet ditt helten i denne historien, kanskje du burde vurdere å drive med sykling eller langdistanseløping? Skriver uansett unde på at det ikke går, men du overlevde mirakuløst nok denne helgen så kanskje du får et nytt mirakel.
Overlevde ettersom jeg har ganske høy toleranse på alle disse rusmidlene, men var også distanse-løper for mange år siden, så kansje det var det som reddet meg ��

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare benzo som vil komme opp på test etter en uke så du er good
Vis hele sitatet...
Takker for svar! Er egentlig rusfri og har vært det i litt over 2 mnd, på tide å legge rus bal seg og fokusete på fremtiden
Sist endret av DaBambi9898; 30. august 2023 kl. 14:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.