Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1497
Anonym bruker
"Forbauset Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har smoka i 2 år straight nå, nesten hver dag.. Jeg slutta for en måned siden på grunn av ny jobb og deres regler. Fikk vite i dag at det blir urinprøve i morgen. Hva burde jeg gjøre for å minimere sjansen for positivt resultat på testen? (Jobber på plattform)
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den eneste muligheten din er å drikke veldig mye vann hvis du fortsatt er positiv.

En utvannet prøve etter 1 måned bør gi deg forholdsvis gode muligheter for å bestå.
Ikke bli overrasket hvis du pisser positivt.
Hvis du slutta på grunn av ny jobb har de uansett ikke noe med hva du gjorde før du startet der. Det er for øvrig nesten umulig å tidfeste en analyse, men man kan differiensiere mellom lite og mye thc. Hvis du pisser positivt vil det nok være svært svakt positivt og du har et godt argument for at du ikke har brutt reglene.

Rent juridisk vil jeg tro de ikke har noe grunnlag for å sparke deg hvis de ikke kan bevise at du har røyket mens du har vært ansatt.
Sist endret av Cheese; 29. august 2023 kl. 17:31.
Hvilken bransje er dette ? Er det innenfor sikkerhet kanskje? Siden urinprøve var nødvendig
Sitat av Jerna Vis innlegg
Hvilken bransje er dette ? Er det innenfor sikkerhet kanskje? Siden urinprøve var nødvendig
Vis hele sitatet...
Han skriver jo at han jobber på plattform.
Jeg gjemte lano under forhuden en gang.
Sitat av Vasken Vis innlegg
Jeg gjemte lano under forhuden en gang.
Vis hele sitatet...
Vasker pikken
Du kommer til å teste positivt.
Anonym bruker
"Forbauset Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Du kommer til å teste positivt.
Vis hele sitatet...
Vi får se da.. har drukket sånn 6/7 liter vann siden i går og pisset mitt er helt blankt. Tenker å bruke det såpe trikse, funker vanlig håndsåpe? Om jeg saboterer prøven så blir den vel ugyldig og da har jeg lenger tid på meg til å bli clean
TS: Husk at den jobben der ikke er mye verdt om du dauer av vannintoksikasjon da. 6-7 liter hørtes litt voldsomt ut.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vet de er ikke dumme. Når de finner såpe i urinen er det nesten verre at du har prøvd å lure dem og det er åpenbart at du skjuler positiv prøve, enn at prøven blir positiv
er du tjukk? Altså overvektig/mye fett eller er du slank?

Jeg ble ren etter 9 uker på labtester, etter 3 år med fast røyking, men jeg er tjukk/overvektig.
Anonym bruker
"Forbauset Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
er du tjukk? Altså overvektig/mye fett eller er du slank?

Jeg ble ren etter 9 uker på labtester, etter 3 år med fast røyking, men jeg er tjukk/overvektig.
Vis hele sitatet...
Er ikke tjukk nei, relativt gjennomsnittlig kroppsbygning men forbrenninga mi er ganske ustabil, går opp og ned +-4/5kg per uke.
Anonym bruker
"Forbauset Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du vet de er ikke dumme. Når de finner såpe i urinen er det nesten verre at du har prøvd å lure dem og det er åpenbart at du skjuler positiv prøve, enn at prøven blir positiv
Vis hele sitatet...
Det er hurtigtester som blir tatt så de sjekker nok ikke om d er såpe i urinen. Og uansett så trenger man ikke mye såpe for å skjule over tch’en, som gjør det vanskeligere å spore opp. Derimot klorin hadde vært mye enklere å spore opp..