Norsk Freakforum
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
Svar

Trådverktøy
Gammel 17. april 2004, 12:30   #1
q-wEr
q-wEr's Avatar

Registreringsdato: jul 2003
Kvalitetspoeng: 10
Angry Lydporblem

Visste ikke helt om jeg skulle legge denne i Hardware, Windows eller Generell Musikk, så jeg valgte å legge den her.

Bare helt plutselig en gang jeg skulle høre litt på musikk på pcen, kom det opp en feilmelding (se vedlegg). Det skjedde bare helt plutselig, og nå vil ikke lyden fungere lenger (har brukt winamp, wm9 +++. Har også brukt andre program som bare "lager" lyd, f.eks når man går innpå en mappe...)

Har i tilleg prøvd to forsjellige typer lydkort, uten hell.... Noen som vil hjelpe meg?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	wtf.jpg‎
Views:	46
Size:	10,9 KB
ID:	1666  
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 17. april 2004, 12:39   #2
GeirBauer
Gjest

Prøv å last ned og innstaler driver til lydkortet igjen..
Svar på og siter dette innlegget Legg til en lenke til et nytt innlegg i dette innlegget
Gammel 17. april 2004, 12:43   #3
B3ndx
B3ndx's Avatar

Registreringsdato: okt 2003
Kvalitetspoeng: 6
jeg har hatt samme feilmelding, det jeg gjorde var å uninstalle den gamle driveren, og laste ned den nyeste

<Kakcoo> Lite får en til å føle seg så mandig som når man står å freser egg og bacon i panna med morgenkåpe og halvslapping etter en god runk.
Gammel 17. april 2004, 12:55   #4
q-wEr
q-wEr's Avatar

Registreringsdato: jul 2003
Kvalitetspoeng: 10
Jeg skulle inn i pcen, og se hvilket lydkort jeg hadde. Da måtte jeg ta ut lydkortet. Når jeg satte det inn igjenn,. så funket det!
Svar
Trådverktøy