Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1104
Når jeg skal skyte makka så tar jeg cirka en 0.2 i ett kokekar og knuser det til pulver med enden av sprøyta også tar oppi litt halv lunkent vann og rører rundt til det har løst seg opp også trekker jeg det opp med sånn filter man henter i luka, men føler ikke rus???
Treffer åren og får blodsvar men null funk??

Bør jeg varme det i kokekaret noen sekunder???
Hva gjør jeg galt?
Sist endret av Trollmuuunen22; 22. desember 2022 kl. 15:17. Grunn: Glemte og legge til siste
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvd å sniffe eller droppe? Kanskje det er 99% druesukker du har
Får du ikke effekt IV så er det vel ikke vits å snorte eller droppe samme produkt. Måten du gjør det på er riktig den.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvd å sniffe eller droppe? Kanskje det er 99% druesukker du har
Vis hele sitatet...
Er makka for føler det når Jeg sniffer og lukter makka som faen

Sitat av Heroinslutt Vis innlegg
Får du ikke effekt IV så er det vel ikke vits å snorte eller droppe samme produkt. Måten du gjør det på er riktig den.
Vis hele sitatet...
Hmm, burde jeg prøve koke den på lav lav varme i 1-3 sek
Sist endret av Trollmuuunen22; 22. desember 2022 kl. 15:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Trollmuuunen22 Vis innlegg
Hmm, burde jeg prøve koke den på lav lav varme i 1-3 sek
Vis hele sitatet...
Ta lightern under kokekaret lenge nok til at du ser det bobler seg i bunn. Så tar du filter i, og trekker opp og lar den avkjøle seg litt. Verdt ett forsøk!

Ble det bedre?
Sist endret av Heroinslutt; 22. desember 2022 kl. 16:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva skjer når du tilsetter vann?

Hva ligger igjen etter du har trekt opp?

Amfetamin løser seg ikke opp momentant, og noen ganger kan det være blandet med ting som er mindre ideelt. Prøv å rør rundt med stempelet fra en sprøyte og «jobb det litt ut» i vannet en liten stund før du trekker opp.

Det skal ikke være nødvendig å varme med en lighter, men om du gjør det så husk at det kan løse opp fyllstoffer/grums som kanskje vil krasje ut av løsningen etter en stund når det blir kaldt igjen. Hvis du da har trekt det opp i sprøyten så kan det føre til at det danner seg grums eller at det krystalliserer seg og tetter nåla.
Speed skal ikke ha behov for varme. Har hørt varme ødelegger speed og å koke det opp vil hvert fall ødelegge det.

Får du ikke noen effekt kan det være så enkelt som at kvaliteten på produktet er dårligt eller at dosen er for lav. Har du amfetamin som gir en veldig "rein" rus så føler man seg ikke nødvendigvis ruset selv om man er ruset. Du kan i realiteten være grise speeda uten at du kjenner eller føler det nødvendigvis.

Jeg hadde en type jeg mente det var dårlig funk på selv tidligere. Jeg følte ingenting da jeg satt den og kjente ingen rus. Jeg klaget på varene, men fikk i svar at den var veldig ren. Da jeg møtte på noen venner senere så kunne de bekrefte at jeg var grise speedet uten tvil. Det var ikke før jeg selv ble oppmerksom på eller fikk bekreftelse på at det var god funk jeg kjente noe. Var knall varer uten tvil. Renheten var noe som selger skrøt mye av, men jeg var veldig skeptisk. Skepsisen jeg hadde til varene ble jeg så opphengt i umiddelbart av rusen at jeg rett og slett ble lurt av eget oppheng om at det ikke var funk selv om varene egentlig var ekstreme

Amfetamin er jo i stor grad forventings basert sånn egentlig . Dine forventninger til varene vil gi utslag på din oppfatning av varene. Uavhengig om det er bra eller dårlige varer så er det til syvende og sist ditt eget hode som avgjør den saken. Bra kan oppleves som dårligt og dårligt kan oppleves som bra uavhengig av hva det egentlig er

Dose, kvalitet og forventinger/holdninger er helt avgjørende. Ditt forhold til speed generelt er også en faktor.

Er vell ikke bare meg som av og til først etter en stund blir overbevist om at dette var bra varer?

Rushet/rusen du forventer kan også egentlig stamme fra det speeden er utblandet med og ikke amfetaminen
Det var derfor jeg ba han varme det opp bittelitt. Skal ikke kokes nei.

Jeg blir ganske fin på 0.2 iv.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin og seroquel gir heftige halliser. Noe form av tråd rundt hele taket. Taklampa detter og knuser på gulvet. Ser hender komme fra persiennene. Blir ikke bedre med tida, og ikke er jeg trøtt, så er spent.