Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1958
Anonym bruker
"Villig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal nå gå av dolc og OXY som jeg har kødda med i noen år.
Bruker 100mg dolc/dag for å holde meg frisk.

Nå har jeg fått tak i noen svake fentanylplaster, og tenkte bruke disse til en slags nedtrapping.

Hvor på kroppen bør de festes for å få i seg litt mer enn normalen, over tid?

Plastrene er på 12,5ūg/t, en dose jeg trolig tåler om jeg hadde fått hele dosa på en gang.
Øvre rygg. Masser ved behov for økt opptak. Samme gjelder all varme, som badstue eller varmeflaske
Anonym bruker
"Villig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Øvre rygg. Masser ved behov for økt opptak. Samme gjelder all varme, som badstue eller varmeflaske
Vis hele sitatet...
Takk!
Varme og svette har jeg nok av Ekstrem svette på ryggen. Kanskje ikke sette plaster der da, ihvertfall ikke så langt opp. Hva med låret? Rett på muskelen der, bør vel gi greit opptak?
Anonym bruker
"Hatsk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke erfaring fra Fentanylplaster, men med Buprenorfinplaster.

Gir best opptak ved å plassere plasteret øverst på ryggen, rett under kragebeinet. Pass på at huden ikke er skadet, at det ikke er hår samt at huden er tørr. Ikke vask med såpe.

Varmeflaske, sol, badstu, hårtørker og lignende gir forbigående økt opptak (opptil 50% mer) i omtrent 5 timer.

Er det Fentanylplaster fra norsk apotek, så kan det klippes i mindre biter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om du svetter og blir klam kan de løsne veldig lett.