Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1649
Installerte WinXP i går, og ble veldig imponert over
WinXP. Det er det beste Operativsystemet som eksisterer i dag.
Mye stiligere design, større brukervenlighet... alt er så mye bedre.

Bruk WinXP!

Takker Devilsown.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Er det ikke litt tidlig og si etter bare noen par timer..?
Trådstarter
Kanskje det....
men det jeg har sett hittil er ruler
syntes xp designet var ekkelt jeg.
Originally posted by Xpedit0r
syntes xp designet var ekkelt jeg.
Vis hele sitatet...
det er bare å bli vant med det.. med mindre du har tvangstanker så kan du sette på windows classic theme
Better than thou.
Du har jo mange(?) ekstra themes på bonus cd'en og da. Jeg skal legge inn XP senere idag tenkte jeg. Men jeg kommer nok til å bruke classic design, tror jeg.

Uvant å sitte på ISDN igjen.
XP er det beste allround os'et som har kommet ut, og med win classic themet er det utrolig behagelig også
syntes det helt jævlig med de designet de hadda laga, så jeg satte startmenyen og theme`n til windows classic igjen ellers er det jo bare sykt likt win2000 da...
Noen som vet noe om at XP visstnok skulle ha blitt cracka nå, dvs. at man _IKKE_ trenger å logge på ms-serveren for å bekrefte at man kjører en legitim kopi? Og i så fall, vil noen være villig til å brenne en kopi til meg?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Ekke det cracka for ganske lenge siden da?
Har vel en versjon med crack tror jeg.
Better than thou.
Devilsown versionen er cracka, såpass vet jeg. Det er forøvrig sikkert de andre også. Har en lovlig Win XP copy jeg vil selge. Den varer bare i 180 dager, men bortsett fra det er den vel sikkert fin. Har ikke testet den da hverken Win2k eller WinXp kjører på denne pc'en jeg sitter på nå. Når jeg får tilbake den andre fra komplett så blir det andre boller.