Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 9918
Hei!
Er det noen her som vet om noen som kan trykke bilder på bommulsstoff?
Jeg ble veldig inspirert av ei dame som hadde laget et dynetrekk og putetrekk med bilder fra et spill, og fikk lyst på et selv.
Jeg er super fan av spillet Legend of Zelda, og det hadde jo vært ypperlig med et Zelda dynetrekk, men finner ingen som kan trykke bilder på så stort stoff.
Dynetrekk er vel 140 x 200 cm.
Har hørt at det går an å kjøpe sånne ark, der du printer ut et bilde og stryker det på, det er jo en mulighet, men vet ikke hvor de selger det eller hva det heter :/
Takker for alle svar!
Kan se for meg at slike "strykpå" bilder kan bli ganske ubehagelig og ha på dynen? De er jo ganske stive og det vil jo bli veldig klamt og ligge under en slik dyne. Altså selv om du bare stryker på oversiden av dynen vil jo naturlig svette gjøre deg klam..

Tror jeg ville sett etter en annen løsning..
Det finnes vell Zelda dyne trekk fra før av? Produsert av nintendo eller av noen andre med tillatelsen til nintendo?
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Det finnes vell Zelda dyne trekk fra før av? Produsert av nintendo eller av noen andre med tillatelsen til nintendo?
Vis hele sitatet...
Jeg fant ett på ebay, men det var med super mario, og jeg likte det ikke helt.
Jeg har eget bilde som jeg vil bruke på det.
Takk! akkurat det jeg lette etter!