Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2036
Har store planer om å kjøpe meg en spille laptop som takler det meste av spill idag. Med tanke på min dårlige historikk med valg av pc'er føler jeg det er på høy tid å spørre om hjelp.

Driftsikkerhet er et nøkkelord med tanke på at de 3 siste laptoppene døde pga. Varme.
Alienware er vel aldri et dumt valg om du skal spille.
Red Lieutenant
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=752930

Følger med SSD og en 120hz skjerm, flotte saker for en laptop
Trådstarter
44 4
Sitat av iReddox Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=752930

Følger med SSD og en 120hz skjerm, flotte saker for en laptop
Vis hele sitatet...
Har en aSus g51j idag som hadde feil fra dag en. Varmgang var en slager for å si det mildt. den var mer på rep det første året enn hjemme. Skeptisk på asus!
Asus er de beste. Kjøper du ikke en Asus så har du bare dårlige valg.
Red Lieutenant
Sitat av Batrez Vis innlegg
Har en aSus g51j idag som hadde feil fra dag en. Varmgang var en slager for å si det mildt. den var mer på rep det første året enn hjemme. Skeptisk på asus!
Vis hele sitatet...
Har mange ASUS produkter og ingen har noen gang feilet. Noen er uheldig. Asus G75VW har fått ros for stillegående og bra kjøling
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av monobryn47 Vis innlegg
Alienware er vel aldri et dumt valg om du skal spille.
Vis hele sitatet...
Alienware er ett dumt valg, punktum.

Overprisa og funker egentlig ikke så veldig bra.


Uansett, kan se om jeg kan finne noe når jeg kommer hjem.
Red Lieutenant
Alienware derimot, du kan få noen skikkelige maskiner men om du skal ha en Alienware som er bedre enn Asusen må du fort ut med 30.000
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Asus er de beste. Kjøper du ikke en Asus så har du bare dårlige valg.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer ikke, det er flere andre gode valg, men Asus er kun den letteste og få tak i i Norge.
Red Lieutenant
Hva med Multicoms Kunshan? Den har fått kjempe bra kritikk http://www.multicom.no/Kunshan-P150E...-p/c/p10616945
Trådstarter
44 4
Sorry før sen tilbakemelding.
Noen som har erfaring med Multicom?

Min Asus G51J hadde problemer med kompabilitet (kunne ikke spille bf3), den går varm selv når den står på et viftebrett med to 80mm vifter 24/7. Selv når den ikke er noe spesielt varm så spiker jeg i spill å faller ned til 11fps.
Den var to ganger inne å fikk byttet HK/GPU/CPU noe som hjalp i en uke eller to så var varmgangen tilbake. For meg virker det som dårlig design.

über skeptisk på Asus, men vist dere sier det er det beste så får jeg nesten gå før det å heller være bastant på å få meg ny vist det er feil på den.
True phreak.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Asus er de beste. Kjøper du ikke en Asus så har du bare dårlige valg.
Vis hele sitatet...
Jeg er kjempefornøyd med min Samsung, hvertfall.
Trådstarter
44 4
Jess da har jeg to finalister (egentlig kun 1)
Nummer 1

Nummer 2

Ville dere betalt rundt 3000 mer for 4gb ram og en litt bedre HDD?

Så litt på kunshan men så vidt jeg forsto kjørte den et eldre grafikk kort og kjenner ingen som har erfaring med den.
Sist endret av Batrez; 24. juli 2012 kl. 22:58.
Kjøpte selv en Asus G75VW fra komplett for noen uke tilbake og BF3 fungerer knirkefritt på den. Du kommer ikke til å ha noen problemer med å kjøre dagen spill på den. Uansett, hvis du skal game med laptop så er dette en selvfølge på grunn av varmeutviklingen.

Har selv 8GB og den holder mer en nok så langt ihvertfall, de 4GB er ikke verdt 3k.
Sist endret av Jorg; 24. juli 2012 kl. 23:08.
Nummer 2 hadde jo også BluRay spiller, så kan jo være greit vist du tenker å titte på litt filmer.

12GB vs. 16GB ... 12GB holder jo i massevis. Overkill å bare gå for den dyreste pga. mere RAM.

Vet ikke helt om jeg ville ha vært så "keen" på den der "Hybrid Drive" greia som HDD ... der det er 8GB Flash på HDD ... den gjør ikke det helt opp for å ha en ordlig SSD.
Trådstarter
44 4
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Kjøpte selv en Asus G75VW fra komplett for noen uke tilbake og BF3 fungerer knirkefritt på den. Du kommer ikke til å ha noen problemer med å kjøre dagen spill på den. Uansett, hvis du skal game med laptop så er dette en selvfølge på grunn av varmeutviklingen.

Har selv 8GB og den holder mer en nok så langt ihvertfall, de 4GB er ikke verdt 3k.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig har jeg et et viftebrett under pc'en min. Min asus g51j har ikke stått et sekund uten den viften, men har vært på rep to ganger pga varmgang. Den ble så varm til tider at plastikken med vifteuttaket knakk i biter når jeg tok på det.

Flott å høre fra en som har likens =) takk før tilbakemeldingen.

Sitat av Mantuz Vis innlegg
Nummer 2 hadde jo også BluRay spiller, så kan jo være greit vist du tenker å titte på litt filmer.

12GB vs. 16GB ... 12GB holder jo i massevis. Overkill å bare gå for den dyreste pga. mere RAM.

Vet ikke helt om jeg ville ha vært så "keen" på den der "Hybrid Drive" greia som HDD ... der det er 8GB Flash på HDD ... den gjør ikke det helt opp for å ha en ordlig SSD.
Vis hele sitatet...
Tenkte akkurat det samme. Flott å høre andre deler mening med meg. flash hybrid hdd'er kan være konge for alt jeg vet, men ser ikke helt hvordan den skal hjelpe meg med spilling. Takk for tilbakemeldingen.
Sitat av monobryn47 Vis innlegg
Alienware er vel aldri et dumt valg om du skal spille.
Vis hele sitatet...
Alenware er det dummeste valget uansett hvilken pc man velger, spesielt for spilling!

Ta en titt på gaming laptopene til Asus de er myyye bedre!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Enten er jeg blind, eller så har du utelat skjermkortet i annonsen?

Tipper det er et 560/570m?

Ekstrem og ekstrem fru blom.

DETTE er en ekstrem gaming laptop!
Sist endret av CHillZoNE; 1. august 2012 kl. 20:54.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Enten er jeg blind, eller så har du utelat skjermkortet i annonsen?

Tipper det er et 560/570m?
Vis hele sitatet...
Jeg tror G74 bare har 560m, noe som jeg har, fikser det nå
bygg stasjonær istedet for å kjøpe en så dyr bærbar
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Skuffa over at folk ikke har gitt dette beistet oppmerksomhet

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745737
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Kniltass Vis innlegg
Skuffa over at folk ikke har gitt dette beistet oppmerksomhet

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745737
Vis hele sitatet...

Wow! Hvorfor har jeg ikke lagt merke til denne guden?
This freak got class
Duplix's Avatar
19 5
Hvorfor ikke gå for en selvbygger?