Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1065
Noen som vet om en enkel måte å downgrade windows vista til windows XP?
Last ned XP fra bukta og legg det inn på en CD :P
Edit: hvorfor XP? Er det ikke beder med W7?
Sist endret av iColdman; 9. juni 2012 kl. 01:04.
Sitat av Progress Vis innlegg
Noen som vet om en enkel måte å downgrade windows vista til windows XP?
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke hvorfor du vil deg selv så vondt, men da må du nok ta en formatering av pcn, så installere XP.
Men, har du en PC som drar vista vil den bli MYE bedre med Windows 7.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Er ikke mulig å gjøre en rollback hvis du ikke har gjort en upgrade, og selv da tror jeg faktisk ikke det er mulig fra Vista til XP, mulig jeg tar feil dog.

Men i himmelens navn, hvorfor skal du snurre tiden tilbake til 2001 ? Installer Windows7 eller hva enn ellers du foretrekker som ikke var produsert mens slengbukser var retro.
Har du god nok hardware, installer Windows 8 Release Preview. Den er mye bedre en Windows 7, spesielt til spilling.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Grimsonfart Vis innlegg
Har du god nok hardware, installer Windows 8 Release Preview. Den er mye bedre en Windows 7, spesielt til spilling.
Vis hele sitatet...
Ingen mennesker med IQ over 70 installerer en release candidate som primærOS.
Sitat av Grimsonfart Vis innlegg
Har du god nok hardware, installer Windows 8 Release Preview. Den er mye bedre en Windows 7, spesielt til spilling.
Vis hele sitatet...
Har du ytelse nok til Vista, har du futt nok til Alle andre OS som er ute på konsumer markedet idag.

som ATX sier, du installerer ikke en buggy beta versjon av et OS når det er andre som er mye bedre.
Dessuten, kilder på at Win 8 gir bedre ytelse i gaming sammenheng?
Trådstarter
20 0
1.86 ghz prossesor og 1 gb ram. er det nok til å få windows 7 til å funke rimelig greit?
jeg kjører fortsatt Windows XP, å stortvies med utseendet av den, relevant specs er vel 1GB RAM og 3,06 Ghz Intel celeron.

Ble vist bare off-topic fra meg på denne men.
Sitat av Progress Vis innlegg
1.86 ghz prossesor og 1 gb ram. er det nok til å få windows 7 til å funke rimelig greit?
Vis hele sitatet...
Det må være en fryktelig gammel pc :P

men ontopic:

Fungerer vista så fungerer 7 uten problemer.
Sitat av Progress Vis innlegg
1.86 ghz prossesor og 1 gb ram. er det nok til å få windows 7 til å funke rimelig greit?
Vis hele sitatet...
Med de spesifikasjonene ville jeg ha lagt inn Windows 7 starter edition.
Sitat av Progress Vis innlegg
1.86 ghz prossesor og 1 gb ram. er det nok til å få windows 7 til å funke rimelig greit?
Vis hele sitatet...
Anbefaler Windows 8. Funker som en drøm hvis du ikke vurderer selvmord på sekundet du ser metro grensnittet.
Du må beise sjarken!
Sitat av Progress Vis innlegg
1.86 ghz prossesor og 1 gb ram. er det nok til å få windows 7 til å funke rimelig greit?
Vis hele sitatet...
Hvem har så dårlig data i 2012?
Trådstarter
20 0
Det er bare en gammel bærbar pc jeg har liggende, som jeg av og til bruker når jeg sitter foran tv'n
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Progress Vis innlegg
Det er bare en gammel bærbar pc jeg har liggende, som jeg av og til bruker når jeg sitter foran tv'n
Vis hele sitatet...
Du kan jo vurdere å legge inn en random linuxdistro med lett windowmanager, regner ikke med at du trenger mye windows only applikasjoner på et slikt formål.
Trådstarter
20 0
Innstalerte Windows 7 starter, og det funka fint
Takk for hjelpa
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Er ikke mulig å gjøre en rollback hvis du ikke har gjort en upgrade, og selv da tror jeg faktisk ikke det er mulig fra Vista til XP, mulig jeg tar feil dog.
Vis hele sitatet...
Tror det er mulig, siden når de begynte og selge pc'er med vista når det kom så tilbø de downgrade til Windows XP.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Tror det er mulig, siden når de begynte og selge pc'er med vista når det kom så tilbø de downgrade til Windows XP.
Vis hele sitatet...
Det var nok factory downgrade, mao at maskinen shippet med et annet image, for du kan ikke downgrade uten å først ha oppgradert, og jeg betviler at fabrikkene hadde installerte XP, deretter oppgradert til vista for så å tilby at de kom ut downgraded.