![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Feedback: Shadows & Hidden Motives
Hey, tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder jeg tok her om dagen. Ris/ros tas i mot med åpent sinn.
![]() Bildene ble tatt med et mobilkamera av merket HTC Incredible S, uten bruk av spesialeffekter. Har heller ikke redigert bildene i ettertid, annet enn noe av skaleringshensyn. Først ut er Shadows ![]() En av favorittsukkulentene mine. Justerte og litt med (de eksterne) lyskildene før jeg tok dette bildet. Nummer to: Hidden Motives ![]() I dette bildet ser jeg bl.a. et par store sopper og en svær slags voodoo-dukke til ventre. Bakgrunnen er en lyserød gardin, og mønstrene kommer av sola som penetrener glassbyggersteinene. --- Vil gjerne slenge ut dette bildet også, et av mine favorittfotografier: ![]() Dette var franskmannen Louis Boutan mens han i 1893 ble den første i verden som ble foreviget under vann - og det var til og med et selvportrett. ![]() For å få tatt bildet måtte han (og assistenten hans) plassere en magnesiumfakkel i en glassklokke og senke den til hvor kameraet (som forøvrig veide 200 kg) befant seg. Eksponeringstiden for kameraer på den tiden kunne være opp til 30 minutter, allikevel ga fakkelen tilstrekkelig nok lys til at Boutan fikk tatt sitt livs bilde. | |
|
Buy the ticket, take the ride.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Så mye rart i gardinen den dagen. Inkludert en liten gnom som veiver et flagg (som man forøvrig også kan se på bildet ovenfor, dog litt ute av fokus), samt en karakter fra Dragon Ball (Piccolo). Fantasien er helt klart noe av det kjæreste vi har.
| |
|
|
|
|
|
Sist endret av Tawon; 20. mai 2012 kl. 23:12.
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
Sist endret av Tawon; 1. juni 2012 kl. 02:18.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|