![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Ordne meny (Firefox vs Chrome)
Hei.
Jeg tester siden min i Chrome, og der ser alt veldig bra ut. Men når jeg bruker Firefox, så ser det helt galt ut. Her er link: http://jsfiddle.net/x7cwF/1/ Hvordan kan jeg fikse dette? Jeg sitter forresten på Mac og har ikke IE, så hvis noen gidder å sjekke hvordan det ser ut i IE, så blir jeg one happy guy :-) | |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Virker som om du bl.a. ikke har satt font-family til noe, og liker defaulten til Chrome bedre enn FF sin.
Forøvrig er det flott om du poster screenshots ved neste anledning (: Hvordan IE rendrer kan du sjekke med en haug av tjenester på Internett. Jeg googlet "how does my page look with ie", og fikk lovende resultater. | |
|
<golder> Jonta: Du as. Bare "fuck the system!"
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Virker som om du bl.a. ikke har satt font-family til noe, og liker defaulten til Chrome bedre enn FF sin.
Forøvrig er det flott om du poster screenshots ved neste anledning (: Hvordan IE rendrer kan du sjekke med en haug av tjenester på Internett. Jeg googlet "how does my page look with ie", og fikk lovende resultater. PHP-kode:
Det ser helt likt ut som vinduet nederst til høyre i JsFiddle. Et screenshot ville bare vært en blåkopi av det. | |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|