![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Melding til alle UE Freaks
PÅ mandag vil STORE områder av gardeskogen bli gjeret inn for bygging av den nye amerikanske ambassaden. det betyr att nå til helgen vil bli siste mulighet til å se huset på buerskytegjorde, og de gamle bunkerne som står rundt om i skogen. så hvis noen vil se på noen av disse bygningene må de skynde seg!!!!
| |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hm.. planen er vel at ambassaden skal ligge ganske lagt nede ved veien faktisk, og ikke så langt opp i skogen, etter hva jeg har hørt. Rar at de skal stenge av mye av skogen da! Misstenker at de skal bygge flukttunneler under skogen, og derfor må sperre av store deler?
| |
|
Interessert i å utforske undergrunnen? Sjekk ut Oslo Underground på Facebook.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Det står mer om det i dagens utgave av Ullern avis.
Når skogen blir stengt er stor fare for at bunkerne fra krigen blir revet.(sett at det område blir sperret av.) | |
|
|
Sist endret av øyvind95; 19. april 2012 kl. 19:35.
|
|
|
#4 |
|
Er det noen større bunkere der? Når har har løpt rundt der har jeg kun sett noen få og små betongobjekter, ikke noe å komme seg inn i? Noe mer info på hvor i den skogen de/det ligger i så fall?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Søkte selv og fant dette bildet i en blogg nå:
og navnet på bildet sier: "Husebyskogen+018.JPG" Blir tur i morgen for å lete ![]() La også inn en kommentar i bloggen til fyren, så får vi håpe på svar. Update: ute på bunkerjakt i Husebyskogen nå, kun funnet rester fra Garden i felt (hittil). Se etter fyr med kamera og røde converse om du er i området
| |
|
|
|
|
|
Sist endret av Thoryllo; 19. april 2012 kl. 20:15.
|
|
|
#7 |
|
Glemte helt å oppdatere denne tråden etter turen for en del måneder siden, men fant igjen bildet jeg tok, så her er oppdateringen 4 måneder senere
![]() Jeg fant "bunker"-døren etter en times tid: ![]() Men er nok ikke noe bunker som skjuler seg der inne, da jeg hørte lyden av vann som rant og fosset på andre siden av døren. Hvor stor denne vanntunnelen eller kulverten er, er jeg usikker på, men luktet ikke så godt at jeg ønsket å ta meg en tur. | |
|
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|