Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
Svar

Trådverktøy
Gammel 7. april 2012, 13:16   #1
pr0tonion

Medlem siden: okt. 2011
Spendon kort og Paypal

Hei
Jeg vet ikke helt hvor jeg skulle putte denne tråden så jeg puttet den i diskusjonstråden

Jeg lurer på hvis jeg kjøper et spendon kort. Vil jeg da kunne fylle min Paypal konto med disse pengene?
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 7. april 2012, 13:19   #2
Verilon

Medlem siden: feb. 2010
Jeg har iallefall betalt fakturaer hos paypal, og handlet i nettbutikker som bruker paypal som betalingsløsning med slikt kort.
Gammel 7. april 2012, 15:11   #3
morfen94
Den undervurderte

Medlem siden: april 2008
Jepp, jeg bruker det. fyller på mitt spendon også overfører penger til paypal'en
Gammel 7. april 2012, 15:39   #4
Verilon

Medlem siden: feb. 2010
Kortene er vel til engangsbruk, eller kan man fylle på det samme kortet flere ganger?
Gammel 7. april 2012, 15:47   #5
Toggyy

Medlem siden: mai 2011
Sitat: Originalt skrevet av Verilon Vis innlegg
Kortene er vel til engangsbruk, eller kan man fylle på det samme kortet flere ganger?
Du kan ikke fylle på Spendon kortet nei.

D's
Gammel 7. april 2012, 17:36   #6
krJo
krJo's Avatar

Medlem siden: feb. 2009
Vil det si at hvis jeg har, la oss si, tre SpendOn-kort som jeg har brukt tidligere, hvor jeg har 20-30 kr igjen på alle, kan jeg da overføre alle restene inn på PayPal-kontoen min og bruke de på noe som koster 70 kr? Hvis det går, gidder noen å forklare meg nøyaktig hvordan?

<BomberMan> jeg spiser nikotinplaster og drikker white spirit
<wrotexe> Jeg skyller ned løssnus med plumbo
Gammel 7. april 2012, 17:40   #7
Echodius
Kosegutt
Echodius's Avatar

Medlem siden: juli 2011
Sitat: Originalt skrevet av krJo Vis innlegg
Vil det si at hvis jeg har, la oss si, tre SpendOn-kort som jeg har brukt tidligere, hvor jeg har 20-30 kr igjen på alle, kan jeg da overføre alle restene inn på PayPal-kontoen min og bruke de på noe som koster 70 kr? Hvis det går, gidder noen å forklare meg nøyaktig hvordan?
Jeg tror ikke det er mulig å overføre til PayPalen din direkte, nei.
Gammel 7. april 2012, 17:41   #8
Zyke
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar

Medlem siden: nov. 2010
Du kan opprette en slik doneringsknapp og donere valgfritt beløp til kontoen fra spendon kortene.

Hver gang du bruker smileyen «xD» eller en variasjon av den, dør en søt katteunge.
Gammel 7. april 2012, 17:55   #9
morfen94
Den undervurderte

Medlem siden: april 2008
eller du bare kan legge til kortet som ett av dine ''kort'' på paypal å sette inn penger direkte. det du må gjøre er for at kortet ditt skal bli verifisert av paypal, Send kodeord SPENDON <mellomrom> etterfulgt av de 8 siste sifrene av kortnummeret til 2258, etter du har lakt kortet ditt til, så står det på siste transaksjonen du får på sms verifiseringskoden som du må oppgi til paypal. jeg har gjort det flere ganger, og det funker like bra hver gang
Svar
Trådverktøy