![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Formater windows 7 pc ..
Jeg skal formatere pc'en min (windows 7). Jeg har ikke den cden med windows så jeg får ikke til å laste ned windows etter formateringen. Er det mulig og ta windows og ha det på en hardisk (stor minnepenn) og bare føre over når jeg har formatert pc'en min ? Jeg har virkelig ikke greie på dette, men hvis jeg mister vitkige ting sliter jeg.
Også en ting til, hvilke programmer må en pc ha for at den skal fungere ? | |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hvis du bare begynner å kopiere windows filer på en minnepenn også formaterer, så vil du ikke komme så langt.
Du vil ikke kunne få startet opp windows igjen. Det er MANGE filer du trenger som ligger litt spredt. Du trenger også å se ALLE skjulte filer og kopiere disse. Råd: Last ned win 7 nå og brenn den på en dvd-plate. så formaterer du og installerer på nytt. | |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ser ikke for meg hvordan du skal klare å kopiere filer som er i bruk :s ?
Du kan jo bruke ett Cloning program, men da blir det jo som Windows er installert på minnepinnen, og ikke bare som en backup. Som det har blitt sagt før i denne tråden, så vil det nok bli best om du tar backup av filene dine, for å deretter formatere og installere Windows. | |
|
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|