Norsk Freakforum
Svar

Trådverktøy
Gammel 15. mars 2012, 12:39   #1
politikokadritt

Registreringsdato: sep 2011
Sted: oslo
Oransje krystall amfetamin/crystal meth??

Jeg og to venner var i berlin i vinterferien.. vi skulle kjøpe noe speed utenfor et utested. Etter en stund bet en kar på.. han ba meg smake på en orasje gul aktig krystall som han sa var speed. Kjøpte for 20 euro og fikk en ganske stooor krystall (tipper 1/1,5g). Dumme som vi var delte vi den i 3 og spiste det. Etter en halvtime løp han ene i en taxi uten si noe (opptur) 5 min etterpå måtte venninen min gjøre det samme. vi dro hjem. Jeg merket en helt drøy opptur som minnet om mdma bare mye kraftigere. Etter en liten stund fikk jeg en utrolig kraftig eufori, mye sterkere en mdma'en jeg har prøvd før. ble snakkete, tygget opp kjeven osv.. men var ikke i festhumør, men lys våken. Venninen min ble helt slapp og klarte ikke å begeve på seg, hun begynte å miste bevistheten. Hun fikk helt utrolig noia i oppturen. Vi ringte ambulanse og hun ble over natta.. fikk ikke noe info av sykehuset om hva det var, eller om hun tok en overdose.
Hele rusen var fri for hallusinasjoner, unntatt litt små spiraler og dirrende flekker på veggen i nedturen..

Hva kan dette være? Crystal meth? Rar Mdma? Speed?
Har ikke noe særlig erfaring fra speed, prøvd hvitt gateshit et parr ganger. Tatt endel mdma, men det føltes ikke likt, selvom effektene høres like ut. usannsynlig at han vil gi meg noe dyrere shit, når speed er så billig!

må legge til at rusen varte i kanskje 8 timer, men var klart sterkere de første 4
Svar på og siter dette innlegget
Gammel 15. mars 2012, 13:51   #2
fetter
fetter's Avatar

Registreringsdato: jun 2009
Sted: Oslo øst!
Kvalitetspoeng: 2092
Det høres veldig ut som meth uten at jeg har prøvd det selv (med viten ihvertfall).
Lignet fargen på noen av disse?

Håper dere lærte, ihvertfall. Om du på død og liv skal ta et rusmiddel uten å vite noen ting om det, begynn i det minste smått.
Gammel 15. mars 2012, 13:54   #3
Silhouette
Silhouette's Avatar

Registreringsdato: mar 2006
Sted: Stvg
Kvalitetspoeng: 150
Enten veldig god speed eller metamfetamin. Jeg holder en knapp på sistnevnte.
Edit: Den metamfetaminen jeg har vært borti har vært gul/oransj i fargen.
Sist endret av Silhouette; 15. mars 2012 kl. 13:55.
Gammel 15. mars 2012, 18:12   #4
ganesh

Registreringsdato: jan 2012
Sted: bergen
Kvalitetspoeng: 51
Alle rusmidler der er mye kraftigere en her hjemme.

Tok noe pulver der som jeg snorta fra en hand på en do. Fikk ikke mye i meg men ble skyhøy, krystal Mdma.
Svar
Trådverktøy