Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2091
Hei Noen kompiser holder på med ett film prosjekt, og trenger kritikk. Ettersom kommentar feltet er sperra, kan dere kommentere her og si hva dere syntes? Takk på forhånd
http://www.youtube.com/watch?v=7Yb9NBOXJm0
Haha, håper han som fikk all kaviaren osv. spydde skikkelig? Det var grisekvalmt!
Morsom film
Trådstarter
5 0
Tjaa, tror ikke han spydde der, men det kommer mer etterhvert. Er bare små klipp av alt som er filma.
Førsteinntrykk når jeg så introen:
Dette ser lovende ut!

Første stuntet med han som fikk skoen sendt opp i tryne, så tenkte jeg at dette blir bra.
Resten av filmen satt jeg å tenkte "Wannabe's".
- Uten å kødde, så var alle disse "stuntene" slik jeg kunne funnet på når jeg var 13 år. På den tiden var det kult.

Jeg syntes filmen var elendig, fordi dere var altfor lite oppfinnsomme. Hoppe på en person så han går i en busk.. Wait, what?
Spisestunt? Dere spiser dagligvarer?

Denne filmen mangler mer utfordrende ting. Som å prøve på patetiske ting på sykkel hvor du faktisk slår deg, får brudd osv om du lander feil. DET er underholdning (Se jackass).
Neste gang kan dere jo prøve å spise levende krypdyr? Det er jo DET som er mer inn på Jackass området.

PS! Dersom hele poenget er at det skal være slike dårlige ting, ikke gjør det. Jeg hadde vært flau.
Sist endret av MrCryptical; 8. februar 2012 kl. 09:20.
Trådstarter
5 0
@laxzzi

Takk for konstruktiv kritikk Filmen er bare en promo for kommende ting, de prøver ikke å etterligne jackass eller noe annet. selvfølgelig kommer det sikkert litt inspirasjon derfra, men de prøver å skape sin egen ting.

Ellers skjønner jeg hva du mener.
Sitat av Racha Vis innlegg
@laxzzi

Takk for konstruktiv kritikk Filmen er bare en promo for kommende ting, de prøver ikke å etterligne jackass eller noe annet. selvfølgelig kommer det sikkert litt inspirasjon derfra, men de prøver å skape sin egen ting.

Ellers skjønner jeg hva du mener.
Vis hele sitatet...
"Sin egen ting" ?

Jeg og noen kompiser på barneskolen, filma at vi prøvde å være jackass og dytta hverandre inn i store busker/tornebusker/brennesle.

Ville gått bortifra slike ting, da folk faktisk vil ha underholdning hvor ting ser vondt ut etter hvordan man blir truffet eller lander.

Det er vanskelig å forestille seg smerten av et stearinlys, men man kan forestille seg smerten av å få en sko smelt opp i tryne (som første klippet).
- Om du fatter meninga
Trådstarter
5 0
Ja, sin egen slags serie, eller noe sånt. Meninga er underholdning. Igjen, det er ikke jackass. Folk liker kanskje smerte bedre enn dette, men jeg håper du lo av noe under filmen da?
Sitat av Racha Vis innlegg
Ja, sin egen slags serie, eller noe sånt. Meninga er underholdning. Igjen, det er ikke jackass. Folk liker kanskje smerte bedre enn dette, men jeg håper du lo av noe under filmen da?
Vis hele sitatet...
Jeg lo av to ting.

Første klippet med skoen.
At det ble bare han "farga" spiste driten, og andre slapp unna.

http://www.youtube.com/watch?v=w576La3g9Ps
Sist endret av MrCryptical; 8. februar 2012 kl. 09:58.
Sitat av Racha Vis innlegg
@laxzzi

Takk for konstruktiv kritikk Filmen er bare en promo for kommende ting, de prøver ikke å etterligne jackass eller noe annet. selvfølgelig kommer det sikkert litt inspirasjon derfra, men de prøver å skape sin egen ting.

Ellers skjønner jeg hva du mener.
Vis hele sitatet...
>de prøver ikke å etterligne jackass eller noe annet.
>de prøver ikke å etterligne jackass
>de prøver ikke å
>de prøver


Neida, uansett om "stuntene" ikke var direkte av interesse, så er det koselig å bare se på kompiser som kuker rundt. Synes også syns på han svarte fyren, den pitablandinga/kaviarblandinga så helt for jævlig ut.

Faen, synd*
Jeg satt og spiste på jobb mens jeg så på filmen. Du skylder meg 44,- for en ny frokost!
Ta en titt på CKY-filmene, hent inspirasjon.

Det eneste de gjorde var å ha med seg et filmkamera så og si overalt. Men siden de er en eksentrisk gjeng som alltid gjør et eller annet som ser artig ut, så blir det litt mer interessant.

Det virket for satt opp og planlagt til at det virket no særlig interessant å se på. Tror dere burde finne dere en gimmick som dere kan bruke.
Ta en titt på "The dudesons"
haha ; D
Sjekk her for litt inspirasjon.
Sist endret av Darkerface2; 8. februar 2012 kl. 13:32. Grunn: Skrivefeil
Trodde jeg trykka på en link til en spillefilm eller noe lignende kule greier. Gleda meg.. ble skuffet. Min egen feil det da.
Trådstarter
5 0
Beklager at jeg ikke skrev mer utfyllende om hva det er Det er små utrag av sketsjer som kan være morsomme, ekle og spesielle

Ikke se om du blir lett kvalm. Og om noen har lyst til å gi litt mer respons så hadde det vært fint
Problemet med å lage en morsom film er at det alt for ofte blir intern humor; Det er morsomt i vennegjengen, mens utenforstående ofte ikke ser humoren i det.
Jeg syns det var råkult jeg!
▼ ... noen uker senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
fin intro, resten var varierende:
1. snusen: artig, men ikke spess kreativt.
2. har du noen gang tenkt påa t blablabla kan skje med deg?: kjedelig, og dummt, lite kreativt.
3. kaviaren: genial, dog no kvalmende :P
4. kebab-saften: fantastisk, fikk litt håp for filmen nå, den var smart
5. stearin: dummt, og absolutt patetisk. kreativt, men bare teit.
6. vann-quizen: dummt, lite kreativt, og farlig.

allt i allt skulle jeg lnske jeg kunne fått tilbake de 9 minuttene og 38 sekundene, men det var ett par morsomme innslag.
lol kjenner sergio, visste ikke at han var med på noe sånt før nå
Dette var i mine øyne ikke mye morsomt. Dårlig sammenlignet med Jackass, dudeson osv, samt elendig "skuespill". Mulig det finnes 14-15 åringer som synes dette er fett, men faller ikke i smak her. Hva med å tenke nytt og ikke bare stjele ideer fra andre`?
Tenk å kaste bort 3 snusbokser på det der...
btw det snus-stuntet var jævlig bortkastet
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Uten å kunne klare å komme med så mye konstruktiv kritikk, så vil jeg bare si at jeg lo mer av latteren til visse personer i filmen enn selve innholdet, underholdenes var det iallefall.