Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1794
Hei, planlegger å ha lan med 6-10stk. Spille Leauge Of Legends, cod osv. Vil det holde med 40/40 linje fra altibox?
Ja, så lenge alle ikke laster ned....
Holder perfekt det

Jeg har 10/10, og vi var rundt 6 stk, uten lag på CSS og Battlefield 3!
ja

*hundreogførtinitegn*
Høres kanskje føkk ut, men vi spilte TF2 6 stykker på 5/0,5 mbps hos meg.
Hastighet har ikke alt og si mye mer om utstytet du bruker som router osv.
Spilte 3 - 4 stk på telenor sitt 2/0.5 nett, fungerte okei.
men lastet vi ned noe, så ble alt fucket
Spilling bruker ikke mye båndbredde, her er det responshastighet som gjelder.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Høres kanskje føkk ut, men vi spilte TF2 6 stykker på 5/0,5 mbps hos meg.
Vis hele sitatet...
Gjorde det ofte selv for noen år siden, når jeg fortsatt brukte å lane. Ingen problem!
Back in the days, var vel vi 8-9 stk på mitt daværende 5mbit linje. Funket flott så lenge ingen brukte torrents.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Minner på at mange av Altibox sine originalbokser ikke takler mer enn 20-25mbit/s(Den går ikke høyere). Dette er bekreftet av Altibox selv, og jeg fikk 500 kroner i avslag til å kjøpe ny router som følge av at dem ikke klarte å levere nok til vårt behov.

Altiboxrouteren takler over 20mbit/s om den står i bridgemode, men da slutter "PC"-utgangen å fungere og du må bruke "TV3". Du har altså plass til en decoder mindre.
Sist endret av MrCryptical; 30. januar 2012 kl. 12:51.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Minner på at mange av Altibox sine originalbokser ikke takler mer enn 20-25mbit/s(Den går ikke høyere). Dette er bekreftet av Altibox selv, og jeg fikk 500 kroner i avslag til å kjøpe ny router som følge av at dem ikke klarte å levere nok til vårt behov.

Altiboxrouteren takler over 20mbit/s om den står i bridgemode, men da slutter "PC"-utgangen å fungere og du må bruke "TV3". Du har altså plass til en decoder mindre.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder da ikke alle hjemmesentralene.....
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Minner på at mange av Altibox sine originalbokser ikke takler mer enn 20-25mbit/s(Den går ikke høyere). Dette er bekreftet av Altibox selv, og jeg fikk 500 kroner i avslag til å kjøpe ny router som følge av at dem ikke klarte å levere nok til vårt behov.

Altiboxrouteren takler over 20mbit/s om den står i bridgemode, men da slutter "PC"-utgangen å fungere og du må bruke "TV3". Du har altså plass til en decoder mindre.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder kun CPL 4, den svarte boksen med 2 antenner.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
For å svare på spørsmålet til TS: Ja, dette burde gå helt fint. Med mindre flere av dere driver med tung nedlasting, går det smertefritt, gitt at dere har relativt godt utstyr, og et smart oppsett. Jeg er jevnlig på LAN med 12 mennesker og en 10/1 - linje, noe som går helt bra.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
CSS på 2/1 linje. Funka fett, var 6 stk!
Sitat av Trrunde Vis innlegg
Dette gjelder da ikke alle hjemmesentralene.....
Vis hele sitatet...
Skrev ikke alle heller.