Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6209
heisan har fått noen ny medisiner som heter Neurotin eller neurontin, lirte på om du får noe rus utav dette?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ser ikke slik ut, det er et GABA-analog, opprinnelig laget for å behandle epelepsi, men gis også mot nervesmerter (post-operative nervesmerter, migrener etc).

Negative effekter kan inkludere svimmelhet, søvnighet og opphovning av ekstremiteter (hender, armer, bein, føtter).

Ser absolutt ikke ut som det er noe å ruse seg på, hold deg til legens anbefalte dosering.
heisann, Du kan få noe som kan minne om rus (en følelse av og være svakt brisen) men dette er ofte under høye doser. jeg bruker 2400 mg hver dag, og kan trygt si at du kommer lengre med alkohol (hvis du er ute etter lovelig rus) men neurontin kan hjelpe deg på mange måter (søvn,smerter og angst til en svak grad). er viktig og huske på at det slår ut forskjellig på mennesker! Noen blir trøtte/ andre fulle av energi!
Du måtte bare sjekka ja, du endre deg faen aldri kompis
Jeg følte meg også litt småbrisen etter å ha tatt 600 mg Neurontin, så man blir litt smårusa av det.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg vet dette er en eldre tråd men jeg skriver likevel. Sitter her med 30 brett med neurotin 300 mg, vet jeg skal ta 2 stk 3 ganger om dagen men jeg tenkte å prøve de ut først. Har spist 2400 mg på 6 timer. Merker ingenting, kanskje hvis jeg kjenner godt etter, virkelig godt, kan det oppleves at hodet er litt susete men jeg tror nokk jeg kunne ha satt meg bak rattet på bilen og kjørt meg tur. Ettersom jeg aldri har ruset meg på piller så er ikke neurotin noe å ruse seg på syns jeg. Tviler på at legen vil skrive ut noe annet mot plagene mine. Har også 20 brett av sarotex 10 mg, tviler sterkt på at det er noe å ruse seg på.
Anonym bruker
"Lei Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble griseruset av 3x300 mg. Ble hyper og gira på å trene, kjørte bil som en idiot og da de «gikk ut av kroppen» ble verden veldig rar og litt skummel. Hadde inntrykk av at jeg var mer dyr en menneske.

Tldr: ble helt føkka av lav dose
Brukt medisinen daglig i mange år.Er nå oppe i 4200 mg daglig.Blir omtalt som ''fetteren'' til Lyrica.Blir på langt nær så rusa som den,men får en følelse av å være likeglad og lett til sinns.Det blir hevdet at den potenserer andre legemidler.Man kan finne triks på youtube om hvordan man såkalt staggering medisinen da hjernen ikke klarer å ta i mot mer en 1500 mg i slengen.Ved å ta 300 mg vært tiende minutt så skal visst det sige bedre inn.Prøvde det,men det gikk litt i surr etter hvert.Droppet hele greia.I USA er den dukket opp på gata og blir kalt Johnnys eller Gabbies.
Sist endret av Chip Charley; 10. desember 2021 kl. 23:21.
Idag tok jeg 1800 mg på kort tid, merket ikke så mye. Etter en stund så bestemte jeg meg for å vaske ned kjøkkenet, malte kjøkkenet 2 strøk og er veldig energisk. Lys våken, tok meg en halvliter og ble svimmel og følte at jeg hadde drukket 10 halvlitere, det gikk over etter en time og nå føler jeg meg bare veldig våken. Gikk en periode på PF men den har ingen virking på meg, fikk nobligan og det klødde noe så jævlig på hele kroppen. Så fikk meg oxynorm 5 mg, har aldri tatt opioder før, en 5 mg hjalp ingenting, trengte 6 stk 5 mg, da ble hode slått av og jeg ble bare apatisk. Leste om oxy og fant ut at dette vil jeg ikke ha lengre. Legen roste meg for det valget, artig. Har jo planer om å fungere på jobb også. Nå er det nobligan og sarotex, før sov jeg kanskje 2-3 timer hver natt, siden februar. Nå sover jeg 10 timer, og når jeg våkner føler jeg at jeg er kataton, ser bare ut i luften i en time. 50 mg Sarotex og 900 mg neurotin til kvelden. Ble en lang post dette men jeg føler meg litt energisk, euforisk nesten, lykkelig og sosial. Ha en fin kveld.