Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 933
Hei!

Jeg skal til oslo på torsdag, og jeg lurte på om østbanehallen er sperret av, eller hvordan er det med butikkene der?
Hvis det er Outland du skal på så har de vel en butikk på Paleet også. Jeg er ikke i Oslo og aner ikke hva som er stengt.
Trådstarter
Var outland jeg tenkte på ja, men vet ikke hvor paleet er, skjønner du xD... Er sjeldent i oslo =)
Pr0tip: Outland-butikken på Paleet er flyttet til Kirkegata 23.
Link til kart her, er ikke så vanskelig å finne
Sist endret av Eplegutten; 27. juli 2011 kl. 17:56.
Trådstarter
Ok, men er det noen som vet om østbanehallen er åpent xD? Og er den i kirkegata bedre?
Den i kirkegata er generelt bedre på alt, men om du skal ha tak i Magic the gathering så er den i Østbanehallen bedre.
Jeg likte den på Østbanehallen bedre enn den som på Paleet. Ut ifra beliggenheten vil jeg også anta at den på Østbanehallen er størst.

Det er bare 5 minutter å gå mellom butikkene, så sannsynligvis kan du uten problemer besøke begge. Hvis en viser seg å være stengt kan du bare gå til den andre.

Ev. kan du ringe Outland og høre. Sannsynligvis er begge åpne, men den på Østbanehallen blir nok stengt sammen med Oslo S.
Sist endret av Voreah; 27. juli 2011 kl. 18:03.
Den på Paleet er nå flyttet til Krikegata som sagt over, og den er enorm i forhold til Østbanehallen.
Så fremt ikke østbanehallen ble stengt idag, så er den åpen =)
Liker meg best på Outland Trondheim jeg da, betjeningen er like hyggelig og gøy å snakke med hver gang
Trådstarter
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Liker meg best på Outland Trondheim jeg da, betjeningen er like hyggelig og gøy å snakke med hver gang
Vis hele sitatet...
Hmm kanskje jeg tar en tur dit da ;D

Kom fram til at vi stikker innom begge outlandene i oslo xP